دوره آموزشی تریتا فیزیولوژی

 

سلام چطورین؟
اگه مقاله های قبلی در ارتباط با تریتا رو خونده باشین، یه آشنایی کلی با این محصول جذابمون دارین. توی این مقاله هم قراره درباره تریتا فیزیولوژی صحبت کنیم. قبل شروع یه سر به مقاله معرفی درس فیزیولوژی بزنین تا با روش مطالعه و منابع این درس آشنا بشین.

 

تریتا

 

تریتا مجموعه فیلم های آموزشیه که در اون بهترین اساتید از بهترین دانشگاه های کشور، دروس مختلف رو به زبانی ساده تدریس می کنن.

 

حالا فایده این فیلم های آموزشی چیه؟

 

  • در تریتا سعی شده مباحث تا حد امکان ساده بشه. علاوه بر این نسبت به حجم زیاد درس ها، تریتا حجم قابل قبول و کمی داره. بنابر این، میتونین تریتا رو به راحتی در برنامه مطالعاتی خودتون قرار بدین.
  • ممکنه خیلیاتون در درس های مهم استاد خوبی نداشته باشین و همین قضیه باعث شده باشه هم از اون درس خوشتون نیاد و از خوندنش فرار کنین، هم در آزمون های ترمتون و آزمون علوم پایه با مشکل مواجه بشین. تریتا نبود استاد خوب رو براتون پر میکنه و بهتون کمک میکنه در اون درس به تسلط دلخواهتون برسین.
  • علاوه بر این ممکنه برای خیلی هاتون استفاده همزمان از حافظه شنیداری و دیداری موثرتر از خوندن تنهایی درس باشه و بازده مطالعاتی تون رو بالاتر ببره.

 

تریتا فیزیولوژی

 

تریتای فیزیولوژی دو بخش داره:
تریتا فیزیولوژی تدریس دکتر ایمانی: دکتر ایمانی، یکی از بهترین استاد های فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستن. ایشون فیزیولوژی رو در ۱۰ بخش تقریبا ۱/۵ ساعته، تدریس می کنن. روش تدریس دکتر ایمانی به صورت تست بیسه. به این صورت که در ابتدای کلاس، چند تست رو بررسی میکنن و سپس به تدریس مطالب مرتبط با تست می پردازن و در انتها مباحث رو مجدد با تست جمع میکنن. علاوه براین، به صورت خلاصه تدریس میکنن و سعی میکنن در کمترین زمان مباحث رو براتون جمع کنن

 

تریتا فیزیولوژی تدریس دکترمحمدی: دکتر محمدی، دکترای فیزیولوژی اند و تجربه چندین ساله برگزاری کلاس های آمادگی آزمون علوم پایه رو دارن. ایشون فیزیولوژی رو در ۲۱ بخش تقریبا ۱ ساعته تدریس می کنن. روش تدریس دکتر محمدی به صورت تشریحیه و نسبت به دکتر ایمانی، مباحث رو کامل تر و جامع تر تدریس میکنن.

 

در مجموع هر دو این بخش، به نحوی مکمل همدیگر اند و در کنار هم به تسلط و یادگیری شما کمک میکنن.

 

 

 

نحوه استفاده از تریتا فیزیولوژی

 

با توجه به توضیحاتی که در قسمت قبل دادم، بهتره اول با محتوای دکتر محمدی شروع کنین و در قدم اول سعی کنین روی مطالب تا حدی مسلط بشین و در مرحله بعدی با دیدن تریتا دکتر ایمانی، با نحوه کاربرد مطالب در تست آشنا بشین و مطالب رو مجدد مرور و جمع بندی کنین.
سعی کنین برای هر فیلم خلاصه ای کوتاه تهیه کنین و بعد از گذشت چند روز خلاصه رو مرور کنین.

 

تریتا فیزیولوژی برای چه افرادی مناسبه؟

 

به صورت کلی ۴ دسته از افراد میتونن از تریتا فیزیولوژی استفاده کنن:

 

برای مطالعه در طول ترم:

 

افرادی که در درس فیزیولوژی ضعف دارن و با وجود مطالعه بازم به تسلط دلخواه نمیرسن و همچنین افرادی که از تدریس استادشون راضی نیستن، میتونن در طول ترم از تریتا استفاده کنن. لزوما نیاز نیست در درس فیزیولوژی ضعف داشته باشین تا از تریتا استفاده کنین؛ بعضی افراد برای یادگیری راحتتر تریتا رو به سایر منابع ترجیح میدن.
ترجیحا همراه با مطالبی که در دانشگاه تدریس میکنن، محتوا ها رو ببینین و در صورت نیاز از یک منبع تشریحی مناسب از قبیل سیب سرخ فیزیولوژی هم استفاده کنین.

 

استریت شدن در آزمون علوم پایه:

 

فیزیولوژی، یک درس ماژور در آزمون علوم پایس و برای استریت شدن لازمه این درس رو به صورت تشریحی و مفهومی بلد باشین. از اونجایی که تریتا صفر تا صد مباحث رو پوشش میده، میتونه به استریت شدن شما در آزمون علوم پایه کمک کنه. در ضمن زمان زیادی از شما نمیگیره و با یه برنامه ریزی مناسب میتونین به راحتی تریتا رو توی برنامه خودتون قرار بدین.

 

پاس کردن آزمون علوم پایه:

 

افرادی که در دوران علوم پایه فیزیولوژی رو خوب مطالعه نکردن و الان در آزمون علوم پایه با مشکل مواجه شدن، میتونن در کنار سیب سبز فیزیولوژی، از تریتا برای مباحثی که ضعف زیادی دارن استفاده کنن.

 

شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی:

 

به دانشجویانی که قصد دارن در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنن، پیشنهاد میکنم برای تسلط در درس فیزیولوژی از تریتا استفاده کنن.

 

 

 

منبع متنی برای تریتا

 

تریتا منبع متنی نداره! اما میتونین از کتاب سیب سرخ که یکی از منابع تشریحی و خوب فیزیولوژی هست، استفاده کنین.

 

 

 

تفاوت تریتا و تقلب

 

دوره های تقلب برای مرور کردن مطالب در روز های پایانی نزدیک به آزمون علوم پایه طراحی و با تریتا که یک منبع تشریحی محسوب میشه قابل مقایسه نیس!
تریتا در طول ترم هم قابل استفاده اس اما تقلب صرفا در فرجه آزمون علوم پایه کمک کنندس!
در تریتا تمرکز اصلی روی تدریس مطالبه و رویکرد تشریحیه اما در تقلب بیشتر روی نکات پر تکرار آزمون علوم پایه و تست های دوسال اخیر مانور داده میشه.

 

مدت اعتبار و بستر فعال سازی تریتا

 

مدت اعتبار تریتا دائمیه. یعنی شما با خریدن تریتا تا هر وقت که دلتون بخواد میتونین از این محصول استفاده کنین. اگه قصد دارین در فرجه آزمون علوم پایه تهیه کنین، پیشنهاد میکنم اینکارو نکنین و به جاش در ترم های پایین تر تهیه کنین.
تریتا فیزیولوژی در برنامه اسپات پلیر قابل مشاهده است. با خریدن محصول، لایسنسی به شما داده میشه که با وارد کردنش در برنامه اسپات پلیر میتونین به محتوای تریتا فیزیولوژی دسترسی داشته باشین.

 

در ضمن باید اشاره کنم در ایستگاه فیزیولوژی، تریتا رو میتونین با 50 درصد تخفیف تهیه کنین.

 

نمونه تریتا دکتر ایمانی

 

 

 

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت