سیب سبز( ویرایش جدید )


۱۰ سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم.

حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین  سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.

سیب سبز ۰۳

ویژگی‌های سیب سبز


ویژگی سیب سبز1

ویژگی سیب سبز2

ویژگی سیب سبز 3

پیش‌فروش سیب سبز ( ویرایش جدید )


امسال تصمیم گرفتیم سیب سبزها رو اینور سال بهت برسونیم که وقت بیشتری برای درس خوندن داشته باشی، پس منتظر امتحان اسفند نمی‌مونیم و اون رو به صورت فایل بهت میدیم.

ویژگی پیش‌فروش سیب سبز ( ویرایش جدید )

- پایین‌ترین قیمت هر سال

- اولویت ارسال

- ارسال رایگان

- هدیه و سورپرایز داره

خرید تکی:

تخفیف پیش فروش
ارسال رایگان

خرید کلاسی:

تخفیف بیشتر از تکی
هدایای ویژه
اولویت ارسال

 

تگ‌ها:

مقالات مرتبط

2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


2023/11/11 4:12 PM

استریتی چیست و چه کسانی استریت می شوند؟

فارغ التحصیلان رشته پزشکی و دندان پزشکی سه راه پیش رو دارند : 1. با مدرک عمومی شروع به کار کند 2. ادامه تحصیل بدهد و رزیدنتی بخواند 3. مهاجرت کاری-تحصیلی بگیرد


کامنت