چطوری در آزمون پره انترنی تقلب کنیم؟

 

در این مقاله می خواهیم در مورد پدیده‌ی قرن صحبت کنیم. محصولی که باهاش می‌تونی در زمان کم، کارای فوق العاده ای انجام بدی؛ کارایی که حتی تو خواب هم فکرش رو نمیکردی. اون چیزی نیست جز تقلب!

 

اصلاً چرا تقلب؟

 

دقت کردی شبای امتحان وقتت کمه و نرسیدی مطالب رو بخونی یا حتی خوندی اما مرورش نکردی، حس میکنی همه چی یادت رفته؟! حالا یا وقت نداری دیگه بخونی یا حوصله‌ش رو نداری. پس چیکار میکنی؟ یه برگه کوچولو برمیداری و در زمانی اندک، اون چیزایی که احتمال میدی داخل امتحان بیاد رو می‌نویسی. اون برگه کوچولو با تو میاد سرجلسه و از شانس خوبت، تقلب رو ازت می‌گیرن و درس رو برات حذف می‌کنن (شانس نداریم که...)!

 

حالا ما اومدیم این کار رو حرفه‌ای برات انجام دادیم تا بتونی با خیال راحت تقلب کنی، ولی قبل از امتحان!

 

یه محصول خفن آماده کردیم که در زمانی کم، مطالب مهم رو توی ذهنت تثبیت میکنه و امتحان پره انترنی رو میترکونی.

 

تقلب یه محصول ویدیویی هست. البته یادت نره، فیلم سینمایی نیست! تو کلاس تقلب، مطالب رو با تدریس خفن ترین ها، دسته بندی درست و رمزگذاری های جذاب یاد می‌گیری. هر یک دقیقه از تقلب شاید به اندازه 15 دقیقه درس خوندن خودت از روی کتاب، کارایی داشته باشه.

 

اساتید کلاس تقلب، همه‌ی سناریوهای پرتکرار و طراح پسند پره انترنی رو به همراه نکات کلیدی سوالات درآوردن. بعدش با همین سناریوها و روش های آسون، تمام سوالات آزمون های پیش کارورزی اخیر، از شهریور 93 تا آذر 1401 رو حل کردن.

 

تقلب برای چه کسایی کاربرد داره؟

 

این محصول ویدیویی هم برای بچه درس خون ها کارایی داره، هم برای کسایی که شب امتحانی هستن و میخوان ره صدساله رو در یک شب برن. خوشبختانه ما این کار غیرممکن رو ممکن کردیم. پس به طور کلی، 3 دسته از دانشجوها میتونن بهترین استفاده رو داشته باشن:

 

  1. کسایی که نزدیک آزمون پیش کارورزی رسیدن و با توجه به زمان کم، میخوان خیلی سریع به پاسی برسن.
  2. افرادی که از قبل برای امتحان مطالعه کردن و با هدف رتبه و استریت شدن درس خوندن. حالا با تقلب، یه دور مرور نهایی رو انجام میدن که همه‌ی نکات مهم یادآوری بشه.
  3. دانشجوهایی که تازه میخوان مطالعه رو استارت بزنن و قبل از شروع هر درس، به کمک تقلب، مفاهیم اصلی رو یاد میگیرن. بنابراین درس خوندن براشون خیلی سریع‌ و راحت‌ میشه.

 

 

یادگیری با تقلب چقدر وقت میگیره؟ در کنارش چی بخونم؟

 

با تقلب میتونی کل دروس بالینی در عرض 50 ساعت برای پاسی بخونی و نیاز به هیچ منبع دیگه‌ای در کنارش نداری. نه جزوه، نه کتاب، نه حتی ژلوفن و ضروریات! البته دروس شناور هم تقلب دارن و میتونی اینجا بیشتر درباره‌ش بخونی.

 

زمان فیلم ها بسته به تعداد سوالاتی که از هر درس یا مبحث در پره انترنی مطرح میشه، تغییر میکنه اما به طور میانگین به ازای هر 3 سوال در آزمون پره انترنی حدود 1 ساعت به اون درس اختصاص میدیم. یعنی مثلاً یک درس مینور 6 سوالی رو در حدود 2 ساعت میتونی در حد پاسی جمع کنی! چی بهتر از این؟!

 

نکته

 

یادت نره هر ساله حداقل 70 تا 80 درصد سوالات آزمون پره انترنی، از مباحث و سناریو های تکراری میان. پس خیالت راحت باشه که با دیدن تقلب می‌تونی یه نتیجه عالی در آزمون بگیری و ضرب المثل جدیدی رو خلق کنیم که ((ره صدساله رو میشه در یک شب رفت، اونم فقط با تقلب))

 

تقلب رو از کجا ببینم؟

 

برای دیدن و خرید تقلب پره انترنی، تو رو به کتابخانه دیجیتال طبیبانه راهنمایی میکنم. نمونه فیلم ها رو هم میتونی توی کانال تلگرام پره انترنی ببینی.

 

ویدیوهای تقلب بر بستر نرم افزار اسپات پلیر (SpotPlayer) هستن. بعد از خریداری بسته از طریق کتابخانه دیجیتال، یک کد لایسنس در اختیارت قرار میگیره که بعد از نصب برنامه، کد رو وارد اسپات پلیر میکنی و به همین راحتی، فیلم ها برات نمایش داده میشن. تو این برنامه، میتونی به طور دائمی به تقلب دسترسی داشته باشی، سرعت پخش ویدیوها رو کم یا زیاد کنی و زمان تدریس هر بخش رو ببینی تا بتونی با دقت برنامه‌ریزی کنی.

 

حواست باشه، هر کد لایسنس فقط روی یک دستگاه قابل فعالسازیه و میتونه ویندوز، اندروید یا مک باشه.

 

بازم هر سوالی درباره مجموعه فیلم های خفن تقلب داشتی، برام کامنت بزار.

آخرین اخبار

مقالات مرتبط

2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


2023/11/11 4:14 PM

راهنمای مصرف ژلوفن

چرا دوباره؟ يادت مياد علوم‌پايه داشتي و با سيب سبز كچل شدي؟ روز آخر كه قبول شدي و داشتي ‌مي‌رفتي بت گفتيم برو دوباره ميايم سراغت! الوعده وفا! اومديم تا سر امتحان پره‌انترني اون 4تا موي باقي‌مونده‌تو هم بريزيم و به عنوان يه Complete kachal بفرستيمت دوره‌ي اينترني 🙆


2023/11/11 4:07 PM

تغییرات آزمون پره انترنی اسفند 1401

آزمون پره انترنی دومین آزمون جامعی است که هر دانشجوی پزشکی باید در آن شرکت کند، امتحان پره انترنی در پایان دوره استاجری در دو نوبت شهریور و اسفند ماه هر سال برگزار می‌شود که این امتحان از سال 99 به بعد به صورت کشوری برگزار شده است.


کامنت