Alternate Text

فیلم تقلب روان‌ شناسی

 

سلام عزیز دل چطوری؟💕
امروز راجع تقلب روان‌ شناسی باهات صحبت میکنم و یجورایی میخوام قبل امتحان سؤالا رو بهت لو بدم📜.

 

چرا تقلب؟😉

 


معمولاً غالب دانشجو‌ها مرحله اول درس خوندن (مطالعه از روی کتاب) با سیب سبز رو به‌خوبی انجام میدن. ولی توی دوران مرور و جمع‌بندی، سردرگم میشن و همه چیو با هم قاطی پاتی میکنن😢. پس نیاز به یه محصولی داریم که دیگه واسه جمع‌بندی و مرور امتحانات دغدغه نداشته باشیم و نهایتاً استرس شب امتحان رو از خودمون دور کنم.😎

 


اما چطوری میشه؟ نکنه میخوایم معجزه کنیم؟🤔

 


تا حدی آره😅ببین ما توی تقلب روان‌شناسی اومدیم مهم‌ترین و پرتکرارترین نکات دروس مختلف (من‌جمله روانشناسی) رو در قالب فیلم آموزشی بهت یاد دادیم. اینطوری که تمامی تست‌های دو سال اخیر آزمون علوم پایه همون درس رو برات حل کردیم همچنین تمام نکات کلیدی و پرتکرارش رو برات صفر تا صد جمع‌وجور کردیم. توی تقلب سعی کردیم بر اساس تجربه و آمارهای موجود، سؤالات آزمون رو حدس بزنیم و بخش زیادی از نیازت برای گذشتن از علوم پایه رو برآورده کنیم.
این‌طوری خیالمون راحته که هم تست میزنی؛ در همون حال یاد می‌گیری و باتوجه‌ به تایم کوتاه تدریس، بارها و بارها میتونی مرورش کنی.😍

 

خداییش تقلب از این ملس تر؟

 


کجاها باید تقلب کنی؟👀

 


تقلب جزو منابع تست بیس هست و تقریباً همه دانشجوها می تونن ازش استفاده کنن.
ولی اگه بخوام واضح تر برات توضیح بدم؛ مخاطبای تقلب معمولا این ۴ دسته هستن:

 


- دانشجویان عزیزی که دنبال پاسین و میگن از زندگیت لذت ببر.

 


شاید بشه گفت اصلی‌ترین مخاطبای تقلب این عزیزان هستند. این رفقا تو جمع‌بندی و مرور روانشناسی در زمان فرجه علومپایه موندن و دنبال منبعی هستند که تو کمترین زمان بتونه بیشترین نتیجه رو براشون به ارمغان بیاره. خوب کی بهتر از تقلب؟

 


-دسته دوم، دانشجوهایی هستن که با هدف استریتی و رتبه برای علوم پایه درس میخونن

 


گروه دوم طبعاٌ درسخون ترن و برنامه مطالعاتی خاصی دارن؛ ولی حتی اگه انیشتین هم باشید بازم با مشکل فراموشی تو دوران نزدیک علوم پایه مواجه میشین چون همه ما انسانیم و انسانم یعنی فراموشکار. پس به یه منبعی احتیاج پیدا میکنی که برات مهم‌ترین مباحث رو جمع‌وجور کنه. بازم دیدی رسیدی به تقلب.

 


-کسایی که میان‌ترم و پایان ترم هم میخوان نمره خوبی بگیرن

 


تقلب فقط برای کسایی که آزمون علوم پایه دارن نیست! دانشجویی که در طول ترم برای امتحانش یا با هدف یادگیری، میخواد اون درس رو بخونه هم میتونه به تقلب یه سری بزنه.

 


-داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی و آزمون ارزیابی دانشجویان خارج از کشور

 


از اونجایی که سبک سؤالات آزمون علوم پایه و این آزمون‌ها بسیار شبیه به همن، بازم تقلب براشون جوابه.

 

معرفی تقلب روان‌ شناسی🤗

 


حالا که با تقلب آشنا شدی و فهمیدی چه جاهایی میتونه به کمکت بیاد؛ میخوام یکی از درسهاش رو بهت معرفی کنم: تقلب روان‌ شناسی.
روانشناسی درس سادیه و میتونی تو مدت کوتاهی با دیدن تقلبش خیالتو از ۱۰ تا سوالش راحت کنی و با آرامش به مطالعه بیشتر و بهتر سایر درسها بپردازی.
مدرس تقلب روانشناسی خانم نیلوفر طباطبائی هستن که در دو پارت حدوداً ۴۰ دقیقه ای تمام آنچه که از این درس برای آزمون نیاز دارید رو بهتون گفته و به حل تمام سوالات روانشناسی آزمون های علوم پایه سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ و تمام نکات کلیدی لازم برای این درس در آزمون علوم پایه پرداخته. دمش گرمه واقعاً!

 


بعضیاتون ازم میپرسین که تقلب جزوه هم میخواد؟📖

 


اصلاً تقلب اومده که از جزوه بی نیازت کنه. اگر نیاز به جزوه داشته باشه مطمئن باشین خودمون در کنار محصول بهتون ارائه میکردیم . ولی هیچ نیازی به هیچ جزوه‌ای نیست! دانشجو موقع دیدن ویدئو ها میتونه کتاب سیب سبز روانشناسی رو جلو روش باز کنه و هم‌زمان با مدرس پیش بره و اگه جایی نکته ای دید که به نظرش جالب و مهم بود، یادداشت کنه. اینطوری میتونه بجای اتلاف وقت سر نوشتن جزوه، بارها و بارها فیلم رو ببینه.

 


کجا و چجوری میشه تقلب رو دید؟😎

 


ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. شما عزیزان با کد لایسنسی که از ما می‌گیرین میتونین وارد این اپ بشین و تقلب رو زیارت کنین. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو بیشتر کنی (حتی تا ۴ برابر). پس اینطوری میتونی با زیاد کردن سرعت ویدیو تعداد دفعات مرورت رو هم بیشتر کنی! اینم بدون که تقلب همیشه کنارته و تاریخ انقضا نداره پس با خیالت راحت بشین سیر بِنگرش.
راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) تقلب رو فعال کنی.

 

 


الان تقلبو بخرم یا بذارم جدیدترین آپدیت که اومد؟ اصلاً آپدیت میشه یا نه؟🧐

 


ببین ما دونوع محصول داریم بعضیا مثل سیب سرخ برا اساس رفرنس نوشته شدن و زیاد آپدیت نمیشن چون کلیت مطالب تغییر نمیکنه ولی منابعی مثل سیب سبز رو هر سال آپدیت میکنیم چون تست بیسه و باید تستای جدید علومپایه رو داشته باشه. خیلی خلاصه بخوام بگم بستگی به تایمی داره که میخوای شروع کنی به مطالعه و درس خوندن جدی. اما حواست باشه بسته فعلی بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته اضافه میشه. تا سال بعد ببینیم چی پیش میاد.🤷‍♂️

 


اگه سیب سبز روان شناسی نداشته باشیم کاری از دست تقلبش برمیاد؟😒

 


خب ببین بخش عمده سوالات و مطالب رو توی ویدیو‌های تقلب بهت گفتیم. پس حتی اگه سیب سبزش رو هم نداری میتونی از تقلب این درس استفاده کنی.

 


تفاوت تقلب با دوره آموزشی تریتا🙄

 


تقلب و تریتا علی رغم اشتراکاتشون، سه تا تفاوت اصلی و مهم با هم دارن:

 

  • 👆به طور کلی تریتا، برمبنای آموزش تشریحیه و خیلی تست محور نیست. درصورتی که فیلمای تقلب به طور کامل تست - بیس هست.
  • ✌از طرف دیگه دوره تریتا با هدف آموزش درس تألیف شده؛ اما هدف و برنامه تقلب بیشتر برای مرور و اندکی هم آموزش هست.
  • 👌و نهایتاً اینکه مدرسین دوره تریتا، استادان دانشگاه هستن. اما مدرسین تقلب از دانشجو های رتبه برتر هستن و خیلی روون و خودمونی (دانشجو پسند) بهت مطالبو یاد میدن.

 


به نظرت فرق تقلب و ویس های مرور سریع چیه؟😵

 


ویس های مرور سریع هم مثل تقلب منابع مرور و جمع بندی نکات مهم وپرتکرار هستن. خیلی ساده بخوام بگم؛ تقلب نسخه پیشرفته و به روز شده ویس های مرور سریعه. ولی تقلب یه آپشن دیگم داره و اونم اینکه تست هم برات حل میکنه و کمکت میکنه با تستای تیپیک و پرتکرار این درس هم آشنا شی.

 


چجوری میشه تقلب روان شناسی رو تهیه کرد؟🤑

 


هم میتونی به صورت پک(بسته) تهیه کنیش و هم به صورت تک درس؛ که صد البته پکش اقتصادی تره و بیشتر به نفعته. لینکاشم برات گذاشتم.

 

تهیه پک تقلب پزشکی و دندانپزشکی با ۲۰٪ تخفیف
امیدوارم این مقاله برات مفید بوده باشه. از آشنایی باهات خوشحال شدم.🤗

 

 

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت