دوره آموزشی ترتیا روان شناسی

 

  • تریتا چیه؟
  • درس روان شناسی در علوم پایه
  • روش تدریس دکتر محمدرضا شالبافان
  • فیلم های تریتا کی و برای کیا خوبه؟
  • تریتا جزوه داره؟
  • تفاوت تریتا و تقلب
  • مدت اعتبار و بستر فعال سازی تریتا
  • نمونه تدریس دکتر محمدرضا شالبافان

 

تریتا چیه؟

 

یه منبع مختصر مفید با بیان شیوا و روان برای فهم عمیق دروس که توسط بهترین اساتید بهترین دانشگاه ها تدریس میشه.

 

درس روان شناسی در علوم پایه

 

درس روان‌ شناسی درسیه که تو مقطع علوم پایه خیلی جدی گرفته نمیشه و اساتید معمولا خیلی خوب این درس رو تدریس نمیکنن. اما واقعیت اینه مقطع علوم پایه مقطعیه که ما برای بار اول با یه سری درس ها آشنا میشیم و نحوه تدریس این درس توسط اساتید میتونه تو انتخاب آینده ما تاثیر داشته باشه برای مثال اگه درس نورو آناتومی به خوبی توی دانشگاه تدریس نشه احتمال اینکه دانشجو بعدا نوروسرجری کمتره طبعا درس روان شناسی هم درسیه که اگه یه منبع مناسب برای مطالعش داشته باشین میتونه درس جذابی باشه.

 

این درس در مقطع علوم پایه در واقع روان شناسی بالینی نامیده میشه و ۱۰ تست رو در آزمون علوم‌پایه دندانپزشکی به خودش اخصاص میده، تست های اون هم سعی میشه که فرم بالینی داشته باشن در حالیکه کتاب روانشناسی هیلگارد که رفرنس این درسه کتاب کلینیکال نیست! برای مثال دانشجو دندونپزشکی باید بدونه که مترونیدازوال با والیوم تداخل مرگ بار داره ولی تو این رفرنس هیچ اشاره‌ای بهش نشده. بخاطر همین داشتن یه منبع مختصر و مفید و روان مثل تریتا روان شناسی برای مطالعه این درس اهمیت دو چندان داره.

 

روش تدریس دکتر محمدرضا شالبافان

 

وی از روانپزشکان برجسته بیمارستان ایران و استادیار دانشگاه ایران هستند که تسلط بالایی رو مفاهیم پزشکی و روان‌‌شناسی دارن و نحوه تدریسشون به شکلیه که مفاهیم مهم رفرنس رو به صورت کاملا ساده و دسته بندی براتون توضیح میدن. در ضمن بعد از تدریس هر مبحث چند تست مربوط به اون مبحث رو از سوالا علوم‌پایه براتون حل میکنن تا هم نکات تو ذهنتون دسته بندی بشه هم با سبک سوالات آشنا شین. در ضمن ایشون یه شوخ طبعی خاصی حین تدریس دارن که باعث میشه کلاس درس اصلا براتون خسته کننده نشه.

 

فیلم های تریتا کی و برای کیا خوبه؟

 

اگه هدفت رتبه شدن یا استریتیه و وقت برای خوندن هیلگارد نداری و دنبال یه منبع خوب میگردی که رفرنس رو برات جمع کنه تریتا جوابه.

 

همچنین اگه این درس توسط دانشگاهتون خیلی جدی گرفته نمیشه یا از تدریس استادتون راضی نیستی تریتا برات گزینه مناسبیه.

 

تقلب روان شناسی بهتره یا تریتا روان شناسی؟

 

واقعیت اینه که اصلا قابل مقایسه نیستن؛ خیلی ساده بخوام برات بگم هدف تریتا تفهیم حداکثری مفاهیم رفرنسه و برای طول ترم خوبه یا چند ماه قبل علوم‌پایه خوبه؛ در حالیکه هدف تقلب پوشش حداکثری نکات پرتکرار علوم پایه ست و برای شب امتحان و فرجه علوم پایه ست.

 

این دو محصول در واقع مکمل هم دیگه هستن برای دانشجویی که هدفش اینه که در کمترین زمان به بیشترین حد از تسلط روی مفاهیم رفرنس و نکات پرتکرار علوم پایه برسه تا هم عالم و فرزانه بشه هم استریت!

 

تریتا روان شناسی جزوه داره؟

 

نه نداره. ولی تدریس استاد به شکلیه که همون موقع یاد میگیری و مطالب تو ذهنت تثبیت میشن و یه سری جزئیات رو هم خودت اگه حس کردی لازمه، میتونی همون موقع تدریس برا خودت بنویسی تا بعدا مرورشون کنی.

 

مدت اعتبار و بستر فعال سازی تریتا روان شناسی

 

اعتبار تریتا دائمیه و بعد از یکبار خرید لایسنس این محصول به شما تعلق میگیره.

 

این لایسنس رو میتونین از طرق اکانتتون تو کتابخانه دیجیتال دریافت کنین و در اسپات پلیر وارد کنین تا به ویدیو ها دسترسی داشته باشین.

 

البته حواستون باشه هر لایسنس فقط بر روی یک دستگاه قابل فعال سازیه پس روی همون دستگاهی که راحت ترین فعالش کنید.

 

در ضمن برای مشاهده ویدیو ها فقط کافیه یکبار اونها رو دانلود کنین و بعد از اون میتونین آفلاین از ویدیو ها استفاده کنین همچنین سرعت ویدیو رو میتونین تا ۴ برابر افزایش بدین.

 

لینک خرید تریتا روان شناسی

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت