Alternate Text

سیب سرخ انگل شناسی

 

سلام رفقا! می دونین سیب سرخ چیه؟ سیب سرخ یه کتاب آموزش تشریحیه که سعی میکنه با زبون ساده و روون، مباحث پزشکی رو به شما یاد بده. توی این کتاب سعی بر اینه که مباحث نسبت به رفرنس ها خلاصه تر باشه تا با وقت محدودی که دارید؛ بشه این کتاب رو خوند. توی این مقاله برات درباره کتاب سیب سرخ، مخصوصا سیب سرخ انگل شناسی توضیح دادم.

 

ساختار و ویژگی‌های سیب سرخ انگل شناسی

 

مولفین

 

این کتاب توسط خانم غزاله قرائی تألیف و با مدیریت تدوین دکتر صادق شفایی و خانم شمیم پور بحری این محصول تولید شده.

 

تقسیم بندی و فصول

 

سیب سرخ انگل شناسی دارای حدود 70 صفحه هست. این کتاب 7 فصل داره. عناوین فصل ها به ترتیب، کلیات انگل شناسی - ترماتود ها - سستود‌ها - نماتود‌ها - تک یاخته‌ها - حشره شناسی - انگل شناسی می باشد. فهرست کتاب رو هم در ادامه براتون قرار دادم.

 

سیب سرخ انگل شناسی

 

سیب سرخ انگل شناسی برای چه افرادی مناسب هست؟

 

این کتاب برای افرادی که اهداف زیر رو دارند به صورتی که در ادامه توضیح میدم؛ مناسبه.

 

مطالعه در طول ترم برای پاس کردن آزمون های دانشگاه

 

یه سری از دانشجویان ممکنه از تدریس استادشون در درس انگل شناسی راضی نباشن؛ بالاخره سلایق متفاوته! ممکنه به هر دلیلی درس دانشگاهشون رو به خوبی متوجه نشن. این افراد برای جبران نقص هاشون در یادگیری و همچنین گرفتن نتیجه خوب در امتحانات دانشگاه می تونن از کتاب سیب سرخ انگل شناسی استفاده کنن.

 

صرفا پاس کردن آزمون علومپایه

 

یسری از افراد، در ترم های قبل، درس انگل شناسی رو راحت از کنارش رد میشن و خوب مطالعه نمی‌کنن. این افراد لازمه که مقداری اطلاعات از این درس بدست بیارن تا بتونن به چند تست در آزمون علومپایه پاسخ بدن. از اونجایی که هدف این افراد صرفا پاس شدن در آزمون علوم‌پایس؛ استفاده از کتاب سیب سرخ انگل شناسی در کنار سیب سبز انگل شناسی و کمی استفاده از تست های تمرینی، راحت می تونن از این درس اون مقدار تستی رو که هدف گذاری کردند، پاسخ بدن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کتاب سیب سبز انگل شناسی و همچنین تست تمرینی انگل شناسی می تونی روی اسمشون کلیک کنی!

 

استریت شدن در آزمون علومپایه

 

برای استریت شدن؛ باید در کنار سیب سبز این درس، یک منبع تشریحی مثل سیب سرخ هم داشته باشید. با این صورت می تونین مزالب رو با جزئیات بیشتر و عمیق تری یاد بگیرید. البته که برای رسیدن به این هدف، شما حتما باید سعی کنید در طول ترم این درس رو بخونید و بیس علمی خودتون رو افزایش بدین. حل تست تمرینی و شرکت در آزمون های جمع بندی یا مروری هم به شدت برای این افراد توصیه میشه!

 

تفاوت سیب سرخ و سیب سبز

 

گرچه تفاوتشون مثل روز روشنه اما یه بارم من میگم که اگه خدای نکرده کسی نمی دونه من دیگه حجت رو برش تموم کرده باشم. سیب سرخ بر مبنای آموزش تشریحی هست در حالی که سیب سبز تست بیس هستش. سیب سبز به مراتب خلاصه تره در حالی که در سیب سرخ برخی مطالب به طور جزئی و عمیق تدریس شدن. کتب سیب سبز برای مرور و جمع بندی بسیار پرکاربرد تره در حالی که سیب سرخ برای یادگیری مطالب و آموزش هست. اگه بخوام بهترین حالت استفاده از این کتب رو به شما بگم؛ ترکیب این دو کتابه. یعنی ابتدا سیب سرخ رو بخونین و بعد بیاین با سیب سبز تست بیس برید جلو و مطالب رو برای خودتون مرور و طبقه بندی کنید.

 

نحوه تهیه کتاب سیب سرخ انگل شناسی

 

تهیه این کتاب برات هم به صرفه هست هم راحته! نسخه فیزیکی کتاب سیب سرخ انگل شناسی رو میتونی از داخل فروشگاهمون تهیه کنی و یا اینکه از نسخه دیجیتالش که توی کتابخانه دیجیتال طبیبانه هست استفاده کنی.

 

چند صفحه از کتاب رو هم اینجا به عنوان نمونه برات قرار دادم.

 

 

امیدوارم همتون موفق باشید! سوالی هم داشتید همینجا برامون کامنت کنید!

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت