فیلم تقلب انگل‌شناسی

 

سلام دوست عزیز خوبی برقراری؟💕
نشناختی؟ تقلبم و اینبار میخوام قبل امتحان سؤالا رو بهت لو بدم📜. بذار خودم رو بیشتر معرفی کنم. اصلاً از صفر شروع می‌کنم تا برسم به معرفی تقلب انگل‌شناسی خوبه؟

 

میدونی برای چی اومدم سراغت؟😉

 


میدونم اکثرتون مرحله اول درس خوندن (مطالعه از روی کتاب) با سیب سبز رو به‌خوبی میگذروندید ولی توی دوران مرور و جمع‌بندی، سردرگم میشدین و حتی نمی‌تونستین کامل و مفید از تایمتون استفاده کنین😢. پس من اومدم تا دیگه واسه جمع‌بندی و مرور امتحاناتون دغدغه نداشته باشین و نهایتاً استرس شب امتحان رو ازتون دور کنم.😎

 


اما چطوری میشه؟ نکنه میخوای معجزه کنی؟🤔

 


تا حدی آره😅ببین من اومدم مهم‌ترین و پرتکرارترین مباحث علوم پایه (من‌جمله انگل‌شناسی) رو در قالب فیلم آموزشی بهت یاد دادم. یعنی اومدم هم تمامی تست‌های دو سال اخیر آزمون علوم پایه همون درس رو برات حل کردم همچنین تمام نکات کلیدی و پرتکرارش رو برات صفر تا صد جمع‌وجور کردم. من سعی کردم بر اساس تجربه و آمارهای موجود سؤالات آزمون رو برات حدس بزنم و بخش زیادی از نیازت رو برای گذشتن از علوم پایه برآورده کنم.
این‌طوری خیالم راحته که هم تست میزنی، یاد می‌گیری و باتوجه‌ به تایم کوتاه تدریس، بارها و بارها میتونی مرورم کنی.😍

 

خداییش در عمرت تقلب بهتر از این گرفتی؟

 


کجاها باید تقلب کنی؟👀

 


من جزو منابع تست بیس هستم و تقریباً همه دانشجوها می تونن ازم استفاده کنن.
ولی به‌طورکلی مخاطبای من ۴ دسته از دانشجوها هستن:

 


-اول از همه دانشجویان عزیزی هستن که دنبال پاسین و میگن از زندگیت لذت ببر

 


شاید بشه گفت اصلی‌ترین مخاطبای من دانشجوهایی هستند که تو جمع‌بندی و مرور انگل‌شناسی تو فرجه مطالعاتی علومپایه موندن و دنبال منبعی هستند که تو حداقل زمان بتونه بیشترین نتیجه رو بده. خوب کی بهتر از من (البته تعریف از خود نباشه)

 


-دسته دوم، دانشجوهایی هستن که با هدف استریتی و رتبه برای علوم پایه درس میخونن

 


میدونم شماها درسخون ترید و برنامه مطالعاتی خاصی دارید؛ ولی حتی اگه انیشتین هم باشید بازم با مشکل فراموشی تو دوران نزدیک علوم پایه مواجه میشین چون همه ما انسانیم و انسانم یعنی فراموشکار. پس به یه منبعی احتیاج پیدا میکنی که برات مهم‌ترین مباحث رو جمع‌وجور کنه. بازم دیدی رسیدی به من.

 


-کسایی که میان‌ترم و پایان ترم هم میخوان نمره خوبی بگیرن

 


تقلب فقط برای کسایی که آزمون علوم پایه دارن نیست! دانشجویی که در طول ترم برای امتحانش یا با هدف یادگیری، میخواد اون درس رو بخونه هم میتونه به ما یه سری بزنه.

 


-داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی و آزمون ارزیابی دانشجویان خارج از کشور

 


از اونجایی که سبک سؤالات آزمون علوم پایه و این آزمون‌ها بسیار شبیه به همن، بازم میتونم کمکشون کنم.
خلاصه بازگشت همه بعد خدا به سمت منه.

 

معرفی تقلب انگل‌شناسی🤗

 


حالا که باهام آشنا شدی و فهمیدی چه جاهایی میتونم کارو برات در بیارم میخوام یکی از بچه هام رو بهت معرفی کنم: تقلب انگل‌شناسی. البته تو خونه یه چیز دیگه صداش می‌کنیم.😜
با توجه ماهیت حفظی و ناملموس بودن درس انگل‌شناسی اکثر دانشجوها نمی تونن باهاش ارتباط خوبی بگیرن! یادشون میره و نمیدونن کدوم مباحث مهم ترن و خلاصه خیلی از دستش شکارن.🤦‍♂️ اما از اونجایی که برای پاس‌شدن و گاهی برای کسب نمره استریتی نیاز به کسب نمره معقول یا بالایی از این درس هست، من تصمیم گرفتم پسرم رو بهت معرفی کنم.
تقلب انگل‌شناسی در زمان کوتاه به تمام سوالات آزمون های علوم پایه سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ (یه چیزی حدود ۲۱۲ تا تست!) و تمام نکات کلیدی لازم برای آزمون علوم پایه پرداخته. چه کرده! شیر مادر و نان پدر حلالش.

 


بعضیاتون ازم میپرسین که تقلبا جزوه هم میخواد؟📖

 


اصن من اومدم که از جزوه بی نیازت کنم. اگر من نیاز به جزوه داشتم مطمئن باش بهت میگفتم. ولی هیچ نیازی به هیچ جزوه‌ای نیست! دانشجو موقع دیدن ویدئو ها میتونه کتاب سیب سبز انگل شناسی رو جلوش باز کنه و هم‌زمان با مدرس پیش بره و اگه جایی نکته ای دید که به نظرش جالب و مهم بود یادداشت کنه. اینطوری میتونه بجای اتلاف وقت سر نوشتن جزوه، بارها و بارها منو ببینه.

 


کجا و چجوری میشه بنده رو زیارت کرد؟😎

 


ویدیوهای تقلب انگل‌شناسی توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. شما عزیزان با کد لایسنسی که از ما می‌گیرین میتونین وارد این اپ بشین و بنده رو ملاقات کنین. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو بیشتر کنی (حتی تا 4 برابر). پس اینطوری میتونی با زیاد کردن سرعت ویدیو تعداد دفعات مرورت رو هم بیشتر کنی! اینم بدون که من همیشه پیشتم و تاریخ انقضا ندارم پس با خیالت راحت بشین مرا سیر بِنگر.
راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالم کنی.

 

درس بهداشت برای دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی

 


الان بخرم یا بذارم جدیدترین آپدیت که اومد؟ اصلاً آپدیت میشه یا نه؟🧐

 


ببین ما دونوع محصول داریم بعضیا مثل سیب سرخ برا اساس رفرنس نوشته شدن و زیاد آپدیت نمیشن ولی منابعی مثل سیب سبز رو هر سال آپدیت میکنیم. خیلی خلاصه بخوام بگم بستگی به تایمی داره که میخوای شروع کنی به مطالعه و درس خوندن جدی. اما حواست باشه بسته فعلی بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بستم اضافه میشه. تا سال بعد ببینیم خدا چی میخواد.

 


شاید برات سوال باشه که اگه سیب سبز اون درسو نداشته باشی منم کاری از دستم برنمیاد؟😒

 


خب ببین بخش عمده سوالات و مطالب رو توی ویدیوهام بهت گفتم و آوردم. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی ازم استفاده کنی.

 


تفاوت من با دوره آموزشی تریتا🙄

 


من وتریتا علی رغم رفاقتمون، سه تا تفاوت اصلی و مهم با هم داریم:

 

  • 👆به طور کلی تریتا، برمبنای آموزش تشریحیه و خیلی تست محور نیست. درصورتی که فیلمای من به طور کامل تست - بیس هست.
  • ✌از طرف دیگه دوره تریتا با هدف آموزش درس تألیف شده؛ اما هدف وبرنامه من بیشتر برای مرور و کمی هم آموزش هست.
  • 👌آخریش اینکه مدرسین دوره تریتا، استادان دانشگاه هستن اما مدرسین من از دانشجو های رتبه برتر هستن و خیلی روون و خودمونی (دانشجو پسند) بهت مطالبو یاد میدن.

 


به نظرت فرق من و ویس های مرور سریع که تو اپلیکیشن طبیبانس چیه؟😵

 


ویس های مرور سریع هم مثل من منابع مرور و جمع بندی نکات مهم وپرتکرار هستن. خیلی ساده بخوام بگم؛ من نسخه پیشرفته و به روز شده ویس های مرور سریعم. ولی من یه آپشن دیگم دارم اینکه برات تست حل میکنم و کمکت میکنم با تستای تیپیک و پرتکرار این درس هم آشنا شی.

 


چجوری میشه تقلب رو تهیه کرد؟🤑

 


هم میتونی منو به صورت پک و بسته تهیه کنی و هم به صورت تک درس که صد البته پکش اقتصادی تره و بیشتر به نفعته. لینکاشم برات گذاشتم.

 

پک تقلب پزشکی و دندانپزشکی
پک تهیه تکی درس انگل شناسی در ایستگاه
امیدوارم این مقاله برات معرفی بوده باشه از آشنایی باهات خوشحال شدم.

 

 

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت