Alternate Text

سیب سرخ ایمونولوژی

 

اگه دنبال یه منبع تشریحی روون برای ایمونولوژی میگردین که هم بیس علمیتون رو ببره بالا و هم برای آزمون علومپایه مفید باشه؛ جای درستی اومدین! کتاب سیب سرخ ایمونولوژی یه منبع تشریحی هست که با توجه به نیازهای شما نوشته شده. از اونجایی که معمولا دانشجویان پزشکی و دنداپزشکی وقت براشون خیلی مهمه؛ این کتاب از نظر حجم مطالب به گونه ای طراحی شده که با زمان محدودی که شما دارید سازگاره و می تونید در برنامه درسیتون بگنجونیدش و ازش بهره ببرید. توی این متن برات در مورد کتاب سیب سرخ ایمنولوژی بیشتر توضیح دادم. با من همراه باشین!

 

مولفین، ساختار و ویژگی‌ها

 

مولفین این کتاب، خانم فاطمه مرادخانی و خانم غزل السادات هاشمی هستند و مدیریت تدوین به عهده دکتر صادق شفایی می‌باشد.

 

سیب سرخ ایمنولوژی در حدود ۴۰ صفحه داره. این کتاب در قالب ۵ فصل می باشد که به صورت ذیل می‌باشد. علی‌رغم حجم مناسبی که این کتاب داره به علت سبک روونی که داره به راحتی می تونین مطالب رو به خاطر بسپرین و با صرف یه وقت محدود، بهره خوبی ببرید.

 

سیب سرخ ایمنولوژی

 

سیب سرخ ایمونولوژی به درد کیا می‌خوره؟

 

آمادگی آزمون علوم پایه

 

در اینجا مهمتر از همه دندون پزشکامون هستن! شما رفقای دندانپزشکی، درس ایمونولوژی رو در آزمون علومپایه دارید و بنابراین باید خودتون رو براش آماده کنین. سیب سرخ خیلی راحت می تونه نیاز شما رو برای این امتحان رفع کنه. یکی از بهترین ترکیب ها مخصوصا برای استریت شدن در آزمون علوم پایه، ترکیب کتاب های سیب سبز و سیب سرخ هستن. به نحوی که ابتدا سیب سرخ رو مطالعه کنین که تشریحی محوره و بعد برید سراغ سیب سبز که تست محوره.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کتاب سیب سبز ایمونولوژی می تونین روی اسمش کلیک کنین!

 

مطالعه طول ترم و آمادگی آزمون‌های دانشگاه

 

یه استفاده دیگه ای که هم دانشجویان پزشکی و هم دندانپزشکی می تونن از سیب سرخ بکنن؛ مطالعه در طول ترم در کنار تدریس استاده. یعنی با هدف کمک به جمعبندی مطالب در طول ترم و ارتقای سطح درسیتون در دانشگاه. برای مثال ممکنه شما درسی رو خوب یاد نگرفته باشید و یا از تدریس استادتون راضی نباشید. برای این که هم در آخر ترم این درس رو پاس بشید و هم این درس رو خوب فهمیده باشین و نقص های آموزشی رو جبران کنین؛ می تونین از سیب سرخ استفاده کنین.

 

تفاوت سیب سرخ با سیب سبز

 

ببین سیب سرخ تست نداره و شمارو با آموزش تشریحی ارتقا میده. به عبارتی سعی میکنه مطالب رو بنیادین تر به شما یاد بده و از پایه قوی کنه. از طرفی کتب سیب سبز به قول معروف تست_بیسه. یعنی آموزشش به طوریه که مطالب برای شما بر مبنای تست هایی که تا حالا اومده و نکات پرتکرارشون طرح شده. به عبارتی، مطالب کتاب سیب سبز به صورت سلکتیو تره. سیب سبز به مراتب خلاصه تره؛ در حالی که در سیب سرخ برخی مطالب به طور جزئی و عمیق تدریس شدن. همونطور که قبلا هم برات گفتم، ترکیب سیب سرخ و سیب سبز، یکی از بهترین ترکیباتیه که می تونی ازش برای رسیدن به اهدافت استفاده کنی!

 

نحوه تهیه کتاب سیب سرخ ایمونولوژی

 

تهیه کتاب سیب سرخ ایمونولوژی هم راحته هم به صرفه هست! نسخه فیزیکی سیب سرخ ایمونولوژی رو میتونی از فروشگاهمون تهیه کنین. نسخه دیجیتالش هم توی کتابخونه دیجیتال طبیبانه براتون گذاشتیم تا استفاده کنین.

 

اینجا برات چند صفحه از کتاب رو به صورت نمونه گذاشتم تا باهاش بیشتر آشناشین.

 

 

امیدوارم در همه دوران تحصیل و زندگیتون موفق و شاد باشید و از خود مسیر لذت ببرید!

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت