Alternate Text

فیلم تقلب پاتولوژی

 

 

نقشه راه موفقیت در آزمون علوم پایه

 

بچه ها آزمون علوم پایه آزمون عادلانه ای نیست!

 

چون ممکنه یکی همه رفرنس ها رو خونده باشه ولی نمرش از اونی که لای رفرنس رو باز نکرده کمتر شه! آزمون علوم‌پایه آزمونیه که موفقیت توش قلق داره و برای اینکه بدونی تو اینجور آزمون ها موفق بشی باید یه نگاه به سبک سوالاتش بندازی: کوتاه و معمولا تیپیک ولی جزئی و حفظی!

 

پس برای پاسخ دهی به سوالاتش باید در قدم اول روی پرتکرار ترین نکات آزمون علوم پایه مسلط باشی؛ ولی همچین کاری با استفاده از رفرنس و حتی سیب سبز نسبتا سخت و وقت گیره! چون حجم مطالب بالاست و زمان کمه.

 

به همین خاطر برای موفقیت در آزمون های علوم پایه اولویتتون برای مطالعه باید منبعی مثل تقلب باشه که پرتکرارترین نکات آزمون علوم پایه رو در کمترین زمان بهتون میگه.

 

بعد از اینکه روی تقلب ها که حجم نسبتا کمی دارن و بخش زیادی از سوالات آزمون رو پوشش میدن مسلط شدین با خیال راحت میتونین اگه وقت داشتین از سایر منابع هم برای تکمیل اطلاعاتتون استفاده کنید. قانون ۸۰/۲۰ رو شنیدین؟ تقلب همون ۲۰ درصد مطالبه که ۸۰ درصد سوالات امتحان رو پوشش میده!

 

تقلب برای کدوم دسته از دانشجو ها مناسبه؟

 

یه سری از بچه ها هستن به کمتر از رفرنس راضی نمیشن!

 

درک میکنم! ولی هر آزمونی سبک خودش رو داره تو برای اینکه تو یه آزمون موفق بشی هم میتونی بری کل رفرنس ها و مقالات پزشکی رو بخونی و کلمه به کلمه حفظ کنی هم اینکه میتونی بری پاسخنامه امتحان رو حفظ کنی! در هر سر طیف که باشی تو امتحان موفق میشی ولی این کجا و آن کجا!

 

برخلاف باور عموم برای گرفتن نمره بالا و حتی استریت شدن تو آزمون علوم پایه هم لازم نیست از ترم یک حتما همه رفرنس ها رو خونده باشی! راه اسمارت ترش اینه که ببینی از کجا سوال میاد بری همونا رو بخونی و رسالت تقلب هم همینه.

 

تقلب یه مجموعه مختصر مفید از نکات پرتکرار آزمونه که هم بچه هایی که هدفشون استریتی و رتبه شدنه باید روش مسلط باشن، هم بچه هایی که میخوان در کوتاه ترین زمان پاس کنن بره!

 

کی میشه تقلب کرد؟

 

اگه هدفت استریتیه و دلت میخواد تو کمترین زمان به این نتیجه برسی بهت پیشنهاد میکنم در کنار مطالعه سیب سبز که منبع مرجعت تو فرجه امتحانه از تقلب هم استفاده کنی.

 

چرا؟ چون سیب سبز یه منبع مرجع حساب میشه که اکثر نکات تاریخ علوم پایه رو پوشش میده! ولی همش به یه اندازه اهمیت نداره بخاطر همین اگه همزمان با مطالعه سیب سبز و یا حتی قبل از اون تقلب ها رو ببینی بهت کمک میکنه تا نکات پرتکرارتر رو پیدا کنی و بیشتر زمانت رو بذاری رو همونا و وقتت رو نکات کم تکرار در مرحله اول تلف نشه!

 

بعد که نکات پرتکرار رو خوندی و روشون مسلط شدی و وقتم اضافه آوردی حالا اجازه داری بری بقیه نکات سیب سبز که تو تقلب بهشون اشاره نشده رو بخونی که اگه یه وقت سوال اومد تستش رو بزنی. پس قبل از مطالعه هر منبعی باید رو نکات تقلب مسلط شی بعدش به صورت سلکتیو میتونی بری یه سری مباحث مهم رو از رفرنست یا سیب سبز مطالعه کنی تا اطلاعاتت کامل تر بشه، البته اگه هدفت صرفا پاس کردنه، لازم نیست مرحله دوم رو انجام بدی با همون تقلب میتونی نمره خیلی خوبی بگیری.

 

فیلم تقلب پاتولوژی جزوه داره؟

 

نه، ولی سیب سبز داره!

 

مدرس‌ها تقلب رو از از روی خود سیب سبز تدریس میکنن بخاطر همین اگه خیلی دلت میخواد یه جزوه از نکات تقلب داشته باشی میتونی سیب سبز رو بذاری جلوت و مبحث به مبحث با مدرس پیش بری و نکاتی که مدرس میگه رو همون موقع که تو کتابت هایلایت کنی که برای دفعات بعد مرورشون کنی. خوبیش اینه که همزمان یه بخش زیادی از سیب سبزت رو هم میخونی. اینجوری تو دفعات بعد که خواستی بقیه سیب سبزت رو هم بخونی خیلی سریع تر میتونی پیش بری و یه بخش زیادی از مطالب رو از قبل خوندی و هایلایت کردی.

 

بستر فعالسازی و مشاهده فیلم های تقلب

 

ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. دانشجوها با کد لایسنسی که از کتابخانه دیجیتال دریافت میکنن میتونن وارد این اپ بشن و ویدیوها رو مشاهده کنن. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو ها رو تا ۴ برابر بیشتر کنی و با توجه به تسلطت روی مبحث با سرعت بیشتر یا کمتری مشاهدشون کنی.

 

در ضمن بعد از یک بار دانلود، فیلم ها تو حافظه دیوایس ذخیره میشن و میتونی آفلاین هم مشاهده شون کنی.
راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک میشه. پس همون اول حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالش کنی.

 

مدت اعتبار لایسنس ها و آپدیت های تقلب

 

بعد از خرید لایسنس فیلم های تقلب مالکیت مادام العمر فیلم ها به شما تعلق داره.

 

تو تقلب ها سوالات ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ آزمون علوم پایه علاوه بر یه سری تست های پرتکرار بررسی میشه. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته تقلب اضافه میشه.

 

یعنی اگه سیب سبز نداشته باشیم، تقلب به دردمون نمیخوره؟

 

بخش عمده سوالات و مطالب توی ویدیو گفته و آورده شده. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی ازش استفاده کنی.

 

تفاوت تقلب و تریتای پاتولوژی چیه؟

 

  1. تریتا منبعیه که به عنوان جایگزین رفرنس ازش استفاده کنی و اصطلاحا عالم بشی؛ در حالی که تقلب یه منبع فوق العاده برای جمع بندی و مرور حجم زیاد درسا تو فرجه امتحانه.
  2. فیلم های تریتا توسط بهترین اساتید دانشگاه ها با هدف فهم حداکثری مطالب تدریس میشه؛ در حالیکه تقلب توسط دانشجوهایی که علوم پایه رو دادن و میدونن کجا مهمتره؛ با هدف پوشش حداکثری سوالات در کمترین زمان تدریس میشه.
  3. تریتا منبعیه که برای طول ترم و جایگزین رفرنس یا تدریس استاد دانشگاه طراحی شده در حالیکه تقلب برای فرجه علوم پایه و به خصوص روزای آخر مناسبه تا مطالب مهم رو برات تو کمترین زمان جمع کنه.

 

پس دو هفته مونده به امتحان وقت دیدن تریتا نیست. کم کم باید تو طول ترم و چند ماه مونده ببینیشون و توی فرجه با منابع دیگه درس رو مرور کنی.

 

تفاوت تقلب و ویس مرور سریع پاتولوژی چیه؟

 

وویس مرور سریع اسمش روشه صرفا برا مرور سریع خوبه و اگه بیس خوبی نداشته باشی اذیت میشی در حالی که تقلب حتی اگه بیس‌ات صفر باشه هم برات جوابه چون یه مدرس میاد مطالب رو برات قشنگ تدریس میکنه، نکات مهمش رو میگه و تستش رو میزنه تا تو ذهنت بمونه. پس تقلب در واقع نسخه تکامل یافته وویس مرور سریعه که نیاز به هیچ منبع مکملی هم نداره.

 

مشخصات تقلب پاتولوژی

 

مدرس:بابک رضایی

 

پاتولوژی درسیه که سوالاتش تو آزمون‌ علوم‌پایه نسبتا ساده و تیپیکه. به همین خاطر خوندن این درس به روش test based اهمیت دوچندانی داره.تقلب ها هم به گونه ای تدریس شده اند که با مختصر ترین حجم از نکات و جزییات بتونین بیشترین تست ها رو بزنین.

 

تقلب پاتولوژی شامل ۵ بخش می باشد:

 

  • بخش اول (۴۷:۴۶)
  • بخش د‌وم (۴۷:۱۴)
  • بخش سوم (۵۳:۵۸)
  • بخش چهارم (۲۸:۰۳)
  • بخش پنجم (۲۹:۳۱)

 

تقلب به سبک بابک رضایی

 

ایشون دانشجوی پزشکی دانشگاه البرز و مدرس تقلب بافت شناسی و فیزیولوژی ۱ و۲ هم هستند.
لحن دکتر رضایی به شکلیه که توجهتون رو به خودش جلب میکنه و اصلا خسته کننده نیست و حین تدریس مطالب رو به خوبی توضیح میدن و تکرار میکنن تا براتون جا بیفته در عین حال توصیحاتشون رو مختصر و مفید نگه میدارن تا در کم ترین زمان بیشترین حجم اطلاعات رو بهتون آموزش بدن.

 

لینک خرید تقلب

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

 

لینک مقاله تریتا پاتولوژی

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت