فیلم تقلب باکتری شناسی

 

 

چرا تقلب در آزمون علوم پایه ضروریه؟

 

آزمون علوم پایه آزمونی نیست که علم شما رو بسنجه بلکه حافظه شما رو میسنجه!
ممکنه شما همه درس ها رو از رو رفرنس خونده باشین اما چون حجم مباحث زیاده تو اون چند ماه آخر نیاز به یه منبع جمع بندی مختصر مفید دارین که نکات پرتکرار و مهم رو براتون یه بار دیگه مرور کنه تا سرجلسه نکات رو قاطی نکنید. چون آزمون علوم پایه با اینکه خیلی ساده و تیپیکه ولی حجم نکاتش بالاست و اگه میخواین به سوالاتش پاسخ بدین باید چند بار اون نکات رو تو فرجه مرور کرده باشین. نکته ای که یه بار خونده بشه و فراموش بشه تغییری تو نتیجه امتحانتون ایجاد نمیکنه!
پس باید سلکتیو بخونین و فقط مهم ترین نکات رو مرور کنین که فیلم تقلب ویروس شناسی بهترین منبع برای این کاره.

 

تجربه خودم از فیلم تقلب باکتری شناسی

 

خودم از اولین افرادی بودم که تقلب رو بدون فکر اضافه تو روزای اولش که تخفیف داشت خرید کردم.
چون میدونستم آزمون علوم پایه یه آزمون حفظیه و نکات تست هاش تکرار میشن و سلکتیو درس خوندن میتونه خیلی منو تو کارم جلو بندازه.
از باکتری شناسی هم تا ۲۰ روز قبل از آزمون علوم پایه هیچی نمیدونستم و اولین بار سیب سبز باکتری شناسی رو با تدریس شروین مصور علی مطالعه کردم البته باکتری شناسی رو طول ترم خیلی خوب مطالعه کرده بودم اما فقط در حد چند تا نکته از کل باکتری شناسی یادم مونده بود. درواقع باکتری شناسی رو تقریبا از صفر با تقلب شروین مصور علی تو روزای آخر فرجه جمع کردم.

 

در ضمن باکتری شناسی درس نسبتا سختیه و حجم زیادی داره به همین خاطر اگه یه مدرس مختصر و مفید مطالب رو براتون توضیح بده و نکات هر مبحث رو براتون دسته بندی کنه میتونه مطالعه این درس رو براتون خیلی راحت تر کنه و وقت زیادی رو براتون سیو کنه.
همچنین مرور کردن دوباره مطالب با سیب سبز خسته کنندست و دیدن فیلم ها و مرور کردن نکات سیب سبز تو یه قالب جدید میتونه مرور و جمع بندی مطالب رو خیلی راحت‌تر کنه.
در ضمن مرور نکات با منبعی مثل تقلب که در عین مختصر و مفید بودن یه مجموعه منظم از نکات پرتکرار از آزمون هاست باعث میشه یه سری نکات رو از A تا Z انقدر مرور کنین تا به تسلط برسین و سر امتحان تستاش رو با اطمینان کامل بزنید؛ در حالی که اگه خودتون بخواید مرور کنید قطعا تو هر مرور ممکنه یه سری نکات رو جا بندازید و همونا سر امتحان بیاد، بین گزینه ها شک کنید و اشتباه بزنید!

 

هدفم پاسی/استریتیه فیلم تقلب باکتری شناسی به دردم میخوره؟

 

تقلب برای همه خوبه چه برای کسایی که بیس خوبی دارن چه ندارن، چه کسایی که میخوان استریت بشن و چه کسایی که میخوان تو کمترین زمان پاس کنن.
تفاوت در تعداد مرور تقلبه؛ اینکه تا فرجه چند بار هر تقلب رو ببینی. خودم ۴ دور دیدم ۱۶۳ شدم!
تقلب مخصوصا برای تورق سریع نکات در انتهای فرجه خیلی بهتون کمک میکنه مخصوصا اگر تو طول فرجه هم یکی دو دور دیده باشین. خودم تو روازی آخر همه تقلب ها رو با دور ۳ یه بار دیگه نگاه کردم و این باعث شد سر امتحان تمام نکات تو ذهنم باشه و بیشتر تستا رو از حفظ بزنم! پس اگه هدفت پاسی یا حتی استریتیه تقلب میتونه برای موفقیت خیلی بهت کمک کنه.

 

در ضمن بعد از این که نکات تقلب ها رو به اندازه کافی مرور کردین و روشون مسلط شدین میتونین با خیال راحت نکاتی از سیب سبز که تو تقلب بهشون اشاره نشده رو هم مطالعه کنین که اگه ازش سوالی اومد جواب بدین.

 

کی میشه تقلب کرد؟

 

من فقط برای ۲۰ روز آخر از این محصول استفاده کردم؛ چون قبل اون تقلب ها هنوز آماده نشده بودن! ولی به شما پیشنهاد میکنم قبل از مطالعه سیب سبز این محصول رو مطالعه کنید تا وقتتون سر یادگیری نکات کم تکرار! تلف نشه.
یه واقعیتی که درباره سیب سبز ها باید بدونید اینه که یه مبحث حتی اگه لیبل خیلی مهم خورده باشه به این معنی نیست که تک تک جملاتش خیلی مهمه! ممکنه تو اون مبحث از یه نکته ۸ بار سوال اومده باشه از یه نکته هم تاریخ علوم پایه فقط ۱ بار و این دو نکته کنار هم قرار گرفتن.
اما تو منبعی مثل تقلب مدرس خودش نکات پرتکرار مبحث رو سلکت میکنه و بهتون میگه و علاوه بر این تدریسش میکنه و بعد از گفتن هر نکته تمام تست های مربوط به اون نکته رو همزمان بعد از تدریس براتون حل میکنه تا نکته تو ذهنتون بشینه.

 

پس با مشاهده تقلب در کنار مطالعه سیب سبز و در نهایت استفاده از تقلب ها در دوران فرجه برای مرور و جمع بندی، میتونید خیلی راحت‌تر تو آزمون علوم پایه موفق بشید.

 

فیلم تقلب باکتری شناسی جزوه داره؟

 

نه نداره!

 

تقلب منبعیه که باید تو کمترین زمان نتیجه بده پس دیگه وقت برای جزوه خوندن و هایلایت کردن نیست! البته اگه به این روش مطالعه عادت کردی از سیب سبزت میتونی استفاده کنی و نکاتی که مدرس میگه رو داخلش هایلایت کنی.

 

بستر فعالسازی و مشاهده فیلم های تقلب

 

ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. دانشجوها با کد لایسنسی که از ما می‌گیرن میتونن وارد این اپ بشن و ویدیوها رو ببینن. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو تا ۴ برابر بیشتر کنی. در ضمن هر ویدیو رو کافیه یا بار دانلود بعد از اون میتونی به صورت آفلاین تقلب ها رو مشاهده کنی.
راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالش کنی.هر لایسنس یک دستگاه.

 

مدت اعتبار لایسنس ها و آپدیت های تقلب

 

فیلم ها تاریخ انقضا ندارند اما حواست باشه بسته فعلی تقلب ها بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته تقلب اضافه میشه. تا سال بعد هم چی پیش بیاد رو خدا میدونه :))
یعنی اگه سیب سبز نداشته باشیم، تقلب به دردمون نمیخوره؟
بخش عمده سوالات و مطالب توی ویدیو گفته و آورده شده. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی ازش استفاده کنی.

 

مشخصات تقلب باکتری شناسی

 

مدرس:شروین مصور علی
مدت فیلم تقلب باکتری شناسی: این درس در ۴ بخش تدریس شده:

 

  • بخش یک:(۳۱:۱۶)
  • بخش دو:(۳۲:۲۲)
  • بخش سه:(۱:۰۶:۴۲)
  • بخش چهار:(۰۸:۳۵)

 

شروین مصور علی که بود و چه کرد؟

 

ایشون دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران و مدرس تقلب آناتومی اندام و بیوشیمی هم هستند وفیزیولوژی ۳ تقلب فیزیولوژی هم هستند.

 

نحوه تدریس اقای مصور علی به گونه‌ایه که مهم ترین نکات هر مبحث رو به صورت مختصر و مفید تدریس میکنن و نکات درس باکتری شناسی که حجم زیادی داره رو به صورت دسته بندی شده و ساده توضیح میدن و با تست براتون مرور میکنن تا نکات تو ذهنتون بمونه.

 

البته روش مطالعه هر فردی خاص خودشه و به شما هم پیشنهاد میکنم نمونه تدریس فیلم تقلب فیزیولوژی رو مشاهده کنید اگر دوست داشتید میتونید این محصول رو تهیه و مطالعه کنید.

 

 

 

نمونه تقلب باکتری شناسی

 

 


لینک خرید

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت