Alternate Text

فیلم تقلب بافت شناسی

 

تا حالا تقلب کردی دیگه؟؟ اگه می‌خواستی با خودت تقلب ببری سر جلسه، چیا رو می بردی؟ درسته؛ فقط مهمترین نکات رو! ما هم اومدیم و برات یسری تقلب نوشتیم، البته در قالب فیلم. توی این متن قراره فیلم تقلب بافت شناسی رو با هم بررسی کنیم.

 

اصن تقلب چی هست؟

 

ایده تقلب از اونجایی اومد که ما می‌دیدیم تقریبا اکثر دانشجوها تو مرحله اول درس خوندن با سیب سبز عملکرد خوبی داشتند. اما توی دوران مرور و جمع بندی، سر درگم میشن و گاها نمی‌تونن از تایمشون استفاده مفید کنند. پس، ما هم بعد کلی فکر و چونه‌زنی به ایده‌ی یه مجموعه ویدیو به اسم تقلب رسیدیم.

 

پروژه تقلب رو با دو بازوی بررسی کلیه سوالات آزمون‌های علوم پایه دو سال اخیر و نکات کلیدی و مهم مباحث (که حدس می‌زدیم مورد علاقه طراح‌ها برای آزمون علوم پایه باشن) استارت زدیم. ما تمام سعیمون رو کردیم تا سوالات احتمالی رو بررسی کنیم و احتمالا بخش عمده نیاز دانشجو رو برای گذشتن از این مرحله‌ی پزشکی برآورده کردیم.

 

فایده‌ی فیلم تقلب بافت شناسی چیه؟

 

در مورد درس بافت شناسی اگه بخوام برات خلاصه بگم، درسیه که آسونه ؛ البته اگه بخونیش درست! تستاشم آسونه، بازم اگه درست بخونیش! اطلاعات بیشتر راجع به بافت شناسی رو میتونی از مقاله بافت شناسی بدست بیاری!

 

با توجه به سبک سوالات، بهترین روش درس خوندن برای این مباحث، روش تست-بیسه. لازمه این روش اینه که شما تستای سالای اخیر رو بزنید و نکاتش رو خیلی خوب بررسی کنید. توی فیلم تقلب فیزیولوژی دقیقا همین کاری که گفتم انجام شده. با دیدن این فیلم، دیگه لازم نیست دنبال پاسخ تشریحی خوب برای تستای اخیر بگردید. همینطور دیگه احتیاجی نیست خودتون بررسی کنید و وقت صرف کنید تا متوجه بشید سوالات از کدوم بخشا بیشتر و مهم تر بوده. ما این کار ها رو برای شما رفقا انجام دادیم تا از وقتتون بهترین استفاده رو ببرید.

 

خلاصه بگم، با فیلم تقلب بافت شناسی؛ توی کوتاه ترین زمان ممکن می تونی خیلت رو از این درس راحت کنی!

 

ساختار، مدرس و ویژگی‌های فیلم تقلب بافت شناسی

 

مدرس این دوره، آقای میربابک رضایی، دانشجوی پزشکی و مدرس درس بافت شناسی هستن. بدون تعارف بگم بهتون که ایشون انقد انرژی دارن هنگام تدریس که اگه خوابم باشی از جات بلند میشی و باهاشون همراه میشی. در میان تدریس نکاتی هم بیان می‌کنن (مثل برخی رمز گذاریا) که برای راحت‌ تر حفظ کردن نکات دشوار خیلی به کار میاد!

 

این دوره در حدود 3 ساعت هر چی تقلب برای آزمون نیاز داری بهت میرسونه! توی این 3 ساعت تمام سوالات دو سال اخیر درس بافت شناسی در آزمون علوم پایه؛ به علاوه نکات پرتکرارشون رو برات گفتیم. دیدی چقد تایمش کمه! خیلی راحت می تونی توی برنامه درسیت جاش بدی. تقلب همیشه مختصره اما خیلی خیلی مفیده!

 

فیلم تقلب بافت شناسی برای چه افرادی مناسبه؟

 

دانشجوها با توجه به اهداف متفاوتی که دارند؛ می تونن به طرق مختلف از این دوره استفاده کنن:

 

افرادی که با هدف استریتی یا رتبه شدن در آزمون علومپایه درس می خونن

 

این رفقا، باید از وقتشون بهترین بهره رو ببرن چون کار های زیاد و مباحث زیادی رو باید بخونن. دوره تقلب بهترین وسیله برای صرفه جویی در وقته. پس فکر نکنین بچه درسخونا نیاز به تقلب ندارن! درس بافت شناسی هم که سوالات روونی داره و راحت می تونی با صرف کمترین وقت، این درس رو با فیلم تقلب بافت شناسی ببندی و وقتت رو برای درسای ماژور ذخیره کنی.

 

رفقایی که صرفا دنبال پاس شدن آزمون علومپایه هستن

 

خیلی خلاصه بگم که جمع و جور‌ترین چیزی که باهاش میشه به بیشترین سوال بافت شناسی جواب داد؛ همین فیلم تقلب بافت شناسی هست! با توجه به سبک سوالات بافت، تقلب برای این درس خیلی جوابه.

 

دانشجویایی که در طول ترم با این درس به مشکل میخورن

 

اگه در طول ترم حس کردی توی درسی ضعف داری و یا درس رو خوندی و می خوای دوره کنی اما خلاصه نداری، از فیلم تقلب بافت شناسی استفاده کن. فک کن شب امتحانه و دیگه نمیرسه جزوت رو با حجم زیادش دوره کنی. این جاست که تقلب به دادت میرسه. این جوری هم ضعفت برطرف میشه، هم درس رو مرور کردی و هم با تستای آزمون علومپایه آشنا شدی و این مبحث رو برای آزمون علوم پایت هم بستی. پس به قول معروف با یه تیر چند نشون زدی!

 

داوطلبین آزمون لیسانس به پزشکی

 

از اونجایی که سبک سوالات آزمون علوم پایه و این آزمون ها بسیار شبیه به هم هست، فیلم تقلب بافت شناسی میتونه منبع بسیار خوبی برای این عزیزان هم باشه!

 

پاسخ به چند سوال

 

بستر فعالسازی و مشاهده فیلم تقلب بافت شناسی

 

ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. دانشجوها با کد لایسنسی که از ما می‌گیرن میتونن وارد این اپ بشن و ویدیوها رو ببینن. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو بیشتر کنی. پس اینطوری حتی میتونی با زیاد کردن سرعت ویدیو تعداد دفعات مرورت رو هم بیشتر کنی!

 

راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یک دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالش کنی.

 

مدت اعتبار لایسنس‌ها و آپدیت فیلم تقلب بافت شناسی

 

فیلم ها تاریخ انقضا ندارند اما حواست باشه بسته فعلی تقلب ها بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته تقلب اضافه میشه. تا سال بعد هم خدا بزرگه!

 

تقلب جزوه داره؟

 

رسالت تقلب اینه که نیاز به جزوه نداشته باشه! اصن ما یه شعار داریم تو تقلب که میگیم جزوه ممنوع! مطمئن باش اگه نیاز به جزوه داشت ما خودمون در اختیارتون میذاشتیم ولی هیچ نیازی به جزوه نداره. شما موقع دیدن فیلم‌ها میتونی کتاب سیب سبز رو جلوت باز کنی و همراه با مدرس پیش بری و گاهی هم خیلی کم و کوچیک نت برداری. اینطوری میتونی بجای اتلاف وقت سر نوشتن مطالب ، بارها و بارها ویدیو هارو ببینی!

 

درسته که اگه سیب سبز داشته باشی خیلی کارت راحت تره اما اگرم نداری نگران نباش؛ چون بخش عمده سوالات و مطالب توی ویدیو گفته و آورده شده. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی از تقلب استفاده کنی.

 

تفاوت فیلم تقلب بافت شناسی با دوره آموزشی تریتا

 

به طور کلی دوره آموزشی تریتا، برمبنای آموزش تشریحیه و خیلی تست محور نیست. درصورتی که فیلم تقلب به طور کامل تست-بیس هست. از طرف دیگه دوره تریتا با هدف آموزش درس تألیف شده اما فیلم تقلب بیشتری برای مرور و کمی هم آموزش هست. تفاوت دیگه اینه که مدرسین دوره تریتا، استادان دانشگاه هستن اما مدرسین فیلم تقلب از دانشجو ها هستن و با زبون دانشجویی تدریس می کنن!

 

نمونه تقلب بافت شناسی

 

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت