Alternate Text

سیب سبز بافت‌ شناسی🍏

 

سلام دوست عزیز🙌 توی این مقاله میخوام برات راجع سیب سبز بافت‌ شناسی توضیح بدم؛ اما قبلش بذار یکم راجع مجموعه کتابای سیب‌سبز بگم.

 

سؤال:سیب سبز چیه؟ فلسفه تولیدش چی بوده؟🤔

 

به‌طورکلی رسالت کتاب‌های سیب سبز اینه که محتوای آموزشی آپدیت رو با روش‌های علمی و جذاب به شما عزیزان ارائه کنه. به عبارت دیگه کتابای سیب سبز بر مبنای بهترین و جدیدترین شیوه آموزشی در دنیا یعنی PBL یا "یادگیری مبتنی بر حل مسئله" نوشته شدن.✍
یعنی چی؟
نحوه آموزش کتاب یه روند text to test داره. یعنی اول هر مبحث با یه درسنامه کوتاه مثل یه نقشه راه شروع میشه که بهت بگه توش قراره درباره چی صحبت کنه و کلیات مبحث چیه. بعد از اون با سؤالات منتخب (اصطلاحاً سلکتیو) قطبی و کشوری آموزش رو ادامه میدیم (که بهشون میگیم سؤالات مادر). بعد از اینکه خوب مطالب جا افتاد، سؤالات دختر رو مطرح می‌کنیم که هدف، مرور مطالب آموزش‌داده‌شده توی درسنامه و تستای مادره.🤞

 

درصد پوشش تستاش چجوریه؟🧐

 

تو این کتاب تمام تست‌های مهم و پرتکرار آزمونهای علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی (از سال ۹۳ تا ۹۸) رو گزینش کردیم؛ همچنین تست‌های علوم پایه کشوری ۹۹ و رو ۱۴۰۰ رو کامل برات آوردیم. در واقع، عملاً کاری کردیم که مشکلی برای حل هیچ تستی نداشته باشی. پس خیالت از این بابت تختخواب.
فقط همین؟😒
نه عزیزم. این کتاب فایده‌های دیگه ای هم داره مثلاً:
الف)ابتدای هر مبحث برات یه جدول ” معرفی مبحث” گذاشتیم که توش تعداد سؤالات اون مبحث در آزمون‌های دو سال اخیر و ملاحظاتش رو عنوان کردیم که اهمیت مباحث رو طبق شاخص‌هایی مثل تعداد سؤالات اون مبحث توی آزمون‌های دو سال اخیر، ویژگی و اهمیت ذاتی درس جهت قابلیت یادگیری و آموزش و.. تعیین کردیم.
ب) تو کتابای سیب سبز، مطالب مهم رو با جدول و نمودار براتون خلاصه کردیم تا با یه نگاه بتونی بیشترین حجم از مطالب ضروری علوم پایه رو دریافت کنی.
ج)تازه در انتهای هر مبحث هم مهم‌ترین و پرتکرارترین نکات علوم پایه‌ای اون درس رو گفتیم تا تو فرجت(خصوصا هفته آخر منتهی به آزمون) با مرور کردن همونا بتونی یه جمع بندی عالی روی نکات پر تکرار علوم پایه داشته باشی و با اعتماد به نفس بالا و دست پر بری سر جلسه و بترکونی.🏆

 

سیب سبز ۱۴۰۱ با قبلیا چه فرقی داره؟🤷‍♂️

 

این نسخه نسبت به ورژنای قبل تغییرات ظاهری زیادی داشته و همچنین نسبت به ادیت‌های قبل محتوای باکیفیت‌تر و آپدیت‌تری داره. تا بازم بتونی با کمترین وقت و هزینه امتحان علوم پایه‌ت رو پشت سر بذاری. چنتا از تغیراتشو برات آوردم:

 

  • همه کتاب‌ها رنگی شدن و افست چاپ‌شدن که کیفیت کتاب‌ها به‌مراتب بهتر بشه.
  • تمام نکات پرتکرار رو به انتهای هر مبحث اضافه کردیم.
  • خلاصه‌های مروری رو در قالب شکل‌های شماتیک و نمودار اضافه کردیم.
  • اضافه‌شدن تمام سؤالات دو سال اخیر به کتاب
  • اهمیت بندی مباحث بر اساس تعداد و سختی سؤالات
  • تفکیک سؤالات آموزشی و سنجشی (سؤالات دختر و مادر)
  • آموزش مباحث به روش text to test
  • تکمیل پوشش تمام سؤالات تا اسفند ۱۴۰۰

 

 

سیب سبز به درد کیا میخوره❓

 

مخاطب اصلی این کتاب سه قشر از دانشجویان عزیز هستن:

 

الف)دانشجویان پزشکی ب)دانشجویان دندانپزشکی ج)عزیزانی که میخوان آزمون لیسانس به پزشکی بدن

 

کی بخریمش؟من شنیدم فقط به درد آزمون علوم پایه میخوره؟🙄

 

درسته که این کتاب رو بیشتر به هدف آمادگی برا آزمون علوم پایه نوشتیم؛ ولی برای طول ترمت هم مؤثره، برا شب امتحانت که دیگه اصن کولاک میکنه و تو کمترین وقت به بهترین شکل مطالب رو برات جمع‌وجور میکنه.
عه؟آقا این‌همه حجم اضافه کردین بازم میگید کمترین وقت میشه جمش کرد و حتی برای منبع امتحان طول ترمم میشه استفاده کرد؟ آره. چون محتوایی که اضافه کردیم بنا داره که توی یادگیری، مرور و جمع‌بندی بهت کمک کنه، نه اینکه حجم مطلب بیشتری به خوردت بده. پس با خیال راحت برو که حواسم بهت هست.😉

 

چطور بخونیمش؟📖

 

باتوجه‌به اینکه رفرنس وزارت‌خانه برای این درس کتاب جان کوئیرا هست؛ سر فصلای کتاب سیب سبز بافت‌ شناسی رو هم بر اساس مباحث رفرنس توی ۱۷ فصل و ۱۲۰ صفحه گردآوری کردیم. حجم کتاب نسبت به پوششی که از رفرنس داده، واقعاً ناچیزه. پس بهترین گزینه برای مطالعه طول ترم، شب امتحان و نهایتاً آزمون علوم پایته. تو کتاب برات کلی شکل زیبا و دانشجو پسند آوردیم تا به بهترین شکل مطالب رو درک کنی و به حافظت بسپاری.😎
برا طول ترمت حتما در کنار جزوات اساتیدت یا منبع تشریحی که میخونی(مثل سیب سرخ بافت شناسی)، سیب سبزش هم بخون و نکات مهم، خلاصه و هر چی که فک میکنی لازمه به کتاب اضافه کن تا یه سیب فول غنی شده برا خودت جمع آوری کنی(البته اول یه دور سیبو بخون تا هم نکات مهمو بفهمی و هم اینکه تو مطالعه تشریحیت بتونی مطالب اضافه یا خلاصه ای که در نظر داری رو تو دور دوم مطالعت بهش اضاف کنی). این سیب غنی در غنی شده هم شب امتحان به دردت میخوره، هم برا آزمون علوم پایت سنگ تموم میذاره و قشنگ کارو برات در میاره.💯

 

منبع تکمیلیم داره؟📚

 

سیب سبز بافت‌ شناسی ۱۴۰۱ نیاز شما رو به تست تقریباً رفع کرده؛ چون علاوه بر تستای منتخب، کل تستای دو سال اخیر رو تو دل خودش داره ولی اگه حس کردی نیاز داری تست بیشتری بزنی میتونی بری توی اپلیکیشن طبیبانه و تستای بیشتری بزنی.
همچنین برای مرور و جمع‌بندی بهتر میتونی تقلب اون درسم ببینی تا مطالب بهتر تو ذهنت جا بیفته.

 

میشه با صرف خوندن سیب رتبه یا استریت شم؟🤓

 

ما ادعا نمی‌کنیم که میتونی با سیب سبز تنهایی رتبه یا استریت بشی، چون زرنگی رقبا، فراموشی، نقایص احتمالی محتوایی، و تعدادی سؤال جدید که توی هر آزمون مطرح میشه رو هم باید در نظر بگیری.
عه آقا من میخوام رنک بشم، یعنی با سیب نمی‌تونم؟ قطعاً اولین و مهم‌ترین منبع برای آزمون سیب سبزه ولی اگه میخوای رنک بشی باید خوب بخونی و درست مرور کنی و در کنارش از منابع تشریحی مثل سیب سرخ و بسته‌های آموزشی غیرحضوری که توی درس‌های ماژور واقعاً بی نظیره استفاده کنی.

 


روش تهیه سیب سبز بافت‌ شناسی 💲

 

این محصول رو میتونی همراه با بسته تقلب بافت‌ شناسی و یا در بسته سیب سبز مدیکا(دانش جویان پزشکی) و دنتا(دانش جویان دندان پزشکی) ۱۴۰۱ تهیه کنی. بسته سیب سبز ۱۴۰۱ در مجموع به صرفه تره؛ چون با قیمت بهتر علاوه بر سیب سبز بافت شناسی، سایر دروس رو هم میتونی تهیه کنی. نمونه کتاب رو اینجا برات قرار دادم تا بیشتر بررسیش کنی.

 

امیدوارم این مقاله برات مفید بوده باشه اگه سؤالی داشتی حتماً تو کامنتا بپرس.🤗💖

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت