دوره آموزشی تریتا بافت شناسی

 

  • تریتا چیه؟
  • یادگیری درس بافت شناسی چه اهمیتی داره؟
  • روش تدریس دکتر مریم سلیمانی
  • فیلم های تریتا کی و برای کیا خوبه؟
  • تریتا جزوه داره؟
  • تفاوت تریتا و تقلب
  • مدت اعتبار و بستر فعال سازی تریتا

 

تریتا چیه اصن؟

 

بخاطر دسترسی آسون به اینترنت و شبکه های اجتماعی تو دنیای امروز، بهترین اساتید و منابع توسط دانشجوها در راس قرار میگیرن و جایگزین منابع دیگه میشن. تریتا هم مجموعه فیلم های آموزشیه که در اون بهترین اساتید از بهترین دانشگاه های کشور، دروس مختلف رو به زبانی ساده تدریس می کنن و نیاز دانشجو ها رو به منابع با کیفیت درسی به خوبی پاسخ میدن. پس اگه منبع خوبی برای مطالعه درست نداری یا درسی تو دانشگاهت به خوبی تدریس نمیشه تریتا میتونه به خوبی این مسئله رو برات حل کنه.

 

یادگیری درس بافت شناسی چه اهمیتی داره؟

 

درس بافت شناسی یکی از دروس پایه علوم پزشکیه که ارتباط مستقیمی با سایر دروس پزشکی از جمله فیزیولوژی و پاتولوژی و حتی بیوشیمی داره و یادگیری عمیق این درس میتونه تو فهم سایر دروس پزشکی در سال های آینده برای شما مفید باشه.(یه استاد علوم تشریح داشتیم میگفت دو سال دیگه تازه میفهمین چی بهتون درس دادم!).

 

برای آشنایی بیشتر با این درس مقاله بافت شناسی برای دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی رو میتونی یه نگاه بندازی.

 

البته متاسفانه رفرنس این درس (جان کوییرا) برخلاف گایتون که رفرنس فیزیولوژیه ترجمه روانی نداره و خودم به شخصه موقع خوندنش خیلی اذیت میشدم. به همین خاطر تدریس استاد برای یادگیری این درس اهمیت دوچندانی داره.

 

روش تدریس دکتر مریم سلیمانی

 

دکتر مریم سلیمانی از اساتید برجسته علوم تشریح و طراحان آزمون علوم پایه هستند که با بیان شیوا این درس رو به صورت مختصر و مفید براتون تدریس میکنن.

 

از ویژگی های این دوره آموزشی اینه که استاد در کنار تدریس خود از شکل ها و تصاویر با کیفیت استفاده میکنن.

 

این روش تدریس، یادگیری و تثبیت مفاهیم رو برای دانشجو به مراتب راحت تر میکنه و باعث میشه دانشجو هنگام مشاهده تدریس ها از حافظه تصویریش هم برای یادگیری مطالب استفاده کنه.

 

فیلم های تریتا کی و برای کیا خوبه؟

 

۱. دوره آموزشی تریتا میتونه گزینه مناسبی برات باشه اگه با تدریس استادت تو دانشگاه حال نمیکنی یا دوست داری مطالب رفرنس رو یه استاد برجسته مختصر و مفید برات تدریس کنه و تمرکزش موقع تدریس رو مطالب مفیدتر باشه. بنابر این استفاده از فیلم های تریتا رو در طول ترم برای یادگیری عمیق تر و سریعتر مفاهیم پیشنهاد میکنم.

 

۲. اگر در آزمون علوم پایه قصد رتبه یا استریت شدن دارید با توجه به حجم بالای رفرنس، فیلم های تریتا میتونه جایگزین مناسبی برای رفرنس باشه. البته سوالات این درس در آزمون علوم پایه نسبتا ساده و پایه ایه و با دیدن دوره آموزشی تریتا به راحتی میتونین از پس سوالات این درس در آزمون علوم پایه بربیاین. همچنین مشاهده ترتیا با بیس علمی خوبی که بهتون میده باعث میشه بعدا سیب سبز و یا تقلب که برای جمع بندی مطالب تو فرجه ازشون استفاده میکنید رو خیلی راحت تر و روونتر بخونید.

 

۳. استفاده از فیلم های تریتا هم برای شما بچه های لیسانس به پزشکی هم مفیده. چون مطالعه منابع تشریحی مثل تریتا نسبت به منابع تستی برای شما اولویت داره.

 

دوره تریتا بافت شناسی شامل ۱۰ بخش یک ساعته است که به همراه تریتا آناتومی دکتر کاشانی در بسته تریتا علوم تشریح قرار دارد. این دوره به صورت جداگانه نیز قابل خریداری است.

 

تقلب بافت شناسی بهتره یا تریتا بافت شناسی؟

 

تقلب و تریتا بافت شناسی اصلا قابل مقایسه نیستن.

 

تریتا یه منبع خیلی خوب برای تدریس و تفهیم عمیق مطالب درسیه؛ درحالی که تقلب یه منبع فوق العاده برای مرور و جمع بندی مطالب برای آزمون علوم پایست. فیلم های تریتا توسط اساتید دانشگاه ها با هدف فهم حداکثری مطالب تدریس میشه؛ در حالیکه تقلب توسط دانشجوهایی که علوم پایه رو دادن و میدون کجا مهمتره با هدف پوشش حداکثری سوالات در کمترین زمان تدریس میشه. تریتا منبعیه که برای طول ترم و جایگزین رفرنس یا تدریس استاد دانشگاه طراحی شده در حالیکه تقلب برای فرجه علوم پایه و به خصوص روزای آخر مناسبه تا مطالب مهم رو برات تو کمترین زمان جمع کنه. پس دو هفته مونده به امتحان وقت دیدن تریتا نیست. کم کم باید تو طول ترم و چند ماه مونده ببینیشون و توی فرجه با منابع دیگه درس رو مرور کنی.

 

تریتا جزوه داره؟

 

نه نداره.

 

ولی تدریس استاد به شکلیه که میتونی خیلی راحت مطالب رو دسته بندی کنی و خودت نوت برداری تا برای دفعات بعد مرورش کنی. همچنین میتونی از سیب سرخ بافت شناسی که یه منبع تشریحی برای یادگیری حساب میشه هم به عنوان یه منبع متنی در کنار فیلم ها استفاده کنی.

 

مدت اعتبار و بستر فعال سازی تریتا بافت شناسی

 

مدت اعتبار تریتا دائمیه. یعنی شما با خریدن تریتا تا هر وقت که دلتون بخواد میتونین از این محصول استفاده کنین. اگه قصد دارین در فرجه آزمون علوم پایه تهیه کنین، پیشنهاد میکنم اینکارو نکنین و به جاش در ترم های پایین تر تهیه کنین. اینجوری فرصت بیشتری برای مطالعه و مسلط شدن رو فیلم ها دارین. تریتا بافت شناسی در برنامه اسپات پلیر قابل مشاهده است. با خریدن محصول، لایسنسی به شما داده میشه که با وارد کردنش در برنامه اسپات پلیر میتونین به محتوای تریتا بافت شناسی دسترسی داشته باشین.

 

نمونه تریتا بافت شناسی

 

 

تریتا بافت شناسی

 

تریتا سه گانه

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت