Alternate Text

فیلم تقلب فیزیولوژی

 

 

چرا تقلب در آزمون علوم پایه ضروریه؟

 

بچه ها لزوما کسی که علم بالاتری داره تو آزمون علوم پایه موفق نمیشه!
ممکنه شما همه درس ها رو از رو رفرنس خونده باشین اما چون حجم مباحث زیاده نیاز به یه منبع جمع بندی مختصر مفید دارین که نکات پرتکرار و مهم رو براتون مرور کنه وگرنه سرجلسه آزمون خیلی از نکات رو فراموش میکنید. حالا هرچقدرم اون مبحث رو خونده باشین اگه سر جلسه یادتون نباشه نمیتونید تستس رو بزنید.
و برای زدن تستس هم باید به اندازه کافی نکات رو تو فرجه مرور کرده باشین.
و مرور کردن تمام نکات رفرنس ها با کیفیت بالا تو یک هفته قبل امتحان غیرممکنه!
پس باید سلکتیو بخونین و مهم ترین نکات رو فقط مرور کنین که فیلم تقلب فیزیولوژی بهترین منبع برای این کاره.

 

تجربه خودم از فیلم تقلب فیزیولوژی

 

خودم از اولین افرادی بودم که تقلب رو بدون فکر اضافه تو روزای اولش که تخفیف داشت خرید کردم.
چون میدونستم آزمون علوم پایه یه آزمون حفظیه و نکات تست هاش تکرار میشن و سلکتیو درس خوندن میتونه خیلی منو جلو بندازه تو کارم

 

البته سیب سبز فیزیو رو خونده بودم.
اما برای جمع بندی به یه منبع مختصر مفید نیاز داشتم که بتونه بخش زیادی از نکات رو پوشش بده و ناقص نباشه.
مرور کردن دوباره با سیب سبز خسته کنندست و دیدن فیلم ها و مرور کردن نکات سیب سبز تو یه قالب جدید میتونه خیلی مفید باشه در ضمن تقلب فیزیولوژی با تدریس آقای رضایی حجم زیادی از نکات رو پوشش میده و بخاطر همین بعیده که نکته ای تو سیب سبز مهم باشه ولی تو تقلب بهش اشاره نشده باشه.
به همین دلیل تقلب ها به خصوص تقلب فیزیو منبع بسیار خوبی هستن مخصوصا برای بچه هایی که هدفشون حتی استریتیه.
در ضمن مرور نکات با منبعی مثل تقلب که مختصر و مفیده و در عین حال یه مجموعه منظم از نکات پرتکرار از آزمون هاست باعث میشه یه سری نکات رو از A تا Z مرور کنین و روشون مسلط بشین.
در حالی که اگه خودتون بخواید مرور کنید قطعا تو هر مرور ممکنه یه سری نکات رو جا بندازید.

 

هدفم پاسی/استریتیه فیلم تقلب فیزیولوژی به دردم میخوره؟

 

اگه طول فرجه خوب خوندی و هدفت استریتیه،
یا نخوندی و هدفت پاسی یا حتی استریتیه،
پیشنهاد میکنم تقلب ها رو تهیه و مطالعه کنی. نمرت بستگی به دفعات مرورت داره.
خودم ۱۶۳ شدم و ۴ دور هر تقلب فیزیو رو دیدم.
آخریش شب امتحان بود با دور ۳!
و نتیجش این شد که سر امتحان سوالای فیزیو رو از حفظ میزدم و کل امتحان رو تو یک ساعت و نیم تموم کردم و بقیش داشتم تست هایی که روشون شک داشتم رو بررسی میکردم. هدفتم اگه صرفا پاسیه به جرات بهترین کار تقلبه (مورد داشتیم تو دو هفته با تقلب پاس کردن😜!)

 


میشه گفت علوم پایه یه آزمون حفظیه که سلکتیو درس خوندن میونبر موفقیت تو این آزمونه.
بخاطر همین منبعی مثل تقلب که یه مجموعه سلکتیو از نکات پرتکرار آزمونه میتونه مسیرتون برای موفقیت تو آزمون علوم پایه رو خیلی راحت تر کنه.

 

کی میشه تقلب کرد؟

 

من فقط برای ۲۰ روز آخر از این محصول استفاده کردم؛ چون قبل اون تقلب ها هنوز آماده نشده بودن. ولی به شما پیشنهاد میکنم قبل از مطالعه سیب سبز این محصول رو مطالعه کنید تا وقتتون سر یادگیری نکات کم تکرار! تلف نشه.

 

بچه ها یه نکته‌ای که درمورد سیب سبز ها هست اینه که تمام نکاتی که تو یه مبحث خیلی مهم اومدن خیلی مهم نیستن!
بلکه هدف سیب سبز پوشش حداکثری نکات مبحثه و ممکنه نکته‌ای که یه بار ازش سوال اومده کنار نکته‌ای قرار بگیره که فقط یه بار ازش سوال اومده. اما تو منبعی مثل تقلب مدرس خودش نکات پرتکرار مبحث رو سلکت میکنه و بهتون میگه و علاوه بر این تدریسش میکنه و بعد از گفتن هر نکته تمام تست های مربوط به اون نکته رو براتون حل میکنه چه داخل درس باشه چه انتهای مبحث.
و به نظرم ترتیبی که اساتید مطالب رو تدریس میکنن از ترتیب کتاب بهتره و یادگیری رو براتون آسونه تر میکنه. پس با مشاهده تقلب در کنار مطالعه سیب سبز و در نهایت استفاده از تقلب ها در دوران فرجه برای مرور و جمع بندی، میتونید خیلی راحت‌تر تو آزمون علوم پایه موفق بشید.

 

فیلم تقلب فیزیولوژی جزوه داره؟

 

تقلب یه شعار داره:”جزوه ممنوع“؛ اگر این محصول نیاز به جزوه داشت مطمئن باش خودمون در اختیار دانشجوها میذاشتیم. ولی هیچ نیازی به هیچ جزوه‌ای نداره! دانشجو موقع دیدن فیلم‌ها میتونه کتاب سیب سبز رو جلوش باز کنه و هم‌زمان با مدرس پیش بره و گاهی هم خیلی کم و کوچیک نت برداره. (خودم نکاتی که مدرس میگفت رو بعد یادگیری تو کتاب خط کشی میکردم. اینجوری یادگیرشون برام راحت تر بود)

 

اینطوری میتونه بجای اتلاف وقت سر نوشتن جزوه، بارها و بارها ویدیو هارو ببینه.

 

بستر فعالسازی و مشاهده فیلم های تقلب

 

ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. دانشجوها با کد لایسنسی که از ما می‌گیرن میتونن وارد این اپ بشن و ویدیوها رو ببینن. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو بیشتر کنی. پس اینطوری حتی میتونی با زیاد کردن سرعت ویدیو تعداد دفعات مرورت رو هم بیشتر کنی!

 

راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالش کنی.

 

مدت اعتبار لایسنس ها و آپدیت های تقلب

 

فیلم ها تاریخ انقضا ندارند اما حواست باشه بسته فعلی تقلب ها بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته تقلب اضافه میشه. تا سال بعد هم چی پیش بیاد رو خدا میدونه :))

 

یعنی اگه سیب سبز نداشته باشیم، تقلب به دردمون نمیخوره؟

 

بخش عمده سوالات و مطالب توی ویدیو گفته و آورده شده. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی ازش استفاده کنی.

 

تفاوت تقلب و تریتای فیزیولوژی چیه؟

 

تریتا یه مجموعه ویدیو تدریس صفر تا صد برای درس‌هاست، اما تقلب یه مجموعه جمع و جوره که برای مرور و جمع بندی هست. هدف دوره‌های تقلب اینه که تو دوران جمع بندی، مروری بر درس‌ها بشه و تست بزنیم. اما مطالب در دوره تریتا خیلی جزئی‌تر و کامل‌تر تدریس شده و بیشتر بر مبنای آموزش و مطالعه تشریحیه.

 

به طور خلاصه دوره تریتا تشریحی محوره اما دوره تقلب بسیار تست محور هست!

 

راستی این رو هم فراموش نکنیم که مدرس‌های تقلب دانشجوهای پزشکی هستن و هر چقدرم خوب باشن بازم مثل مدرس های تریتا استاد نیستن.

 

پس اگه اشتباه لُپی یا ایرادی ازشون دیدی خوشحال میشیم که بهمون اطلاع بدی.

 

تفاوت تقلب و ویس مرور سریع فیزیولوژی چیه؟

 

ویس های مرور سریع منابع مرور و جمع بندی بودن که مثل تقلب با هدف مرور و تکرار نکات مهم و پر تکرار هر درس در سال ۹۸ تولید شدند. خیلی ساده بخوام بگم تقلب نسخه پیشرفته و آپدیت شده ویس های مرور سریع هست. ویژگی بسیار بارزی که تقلب نسبت به ویس های مرور سریع داره اینه که حل تست داره!

 

مشخصات تقلب فیزیولوژی

 

فیزیولوژی یک

 

مدرس:بابک رضایی

 

شامل ۴ بخش

 

بخش اول شامل مباحث سلول و فیزیولوژی عمومی غشا فیزیولوژی غشا عصب عضله (1:13:48)

 

بخش د‌وم شامل مبحث قلب (1:18:17)

 

بخش سوم و چهارم شامل مبحث گردش خون(1:46:34)

 

فیزیولوژی دو

 

مدرس:بابک رضایی

 

شامل ۳ بخش

 

بخش اول شامل مبحث مایعات بدن و کلیه(1:05:40)

 

بخش دوم شامل مباحث سلول های خونی، ایمنی و انعقاد خون ، تنفس(1:15:35)

 

بخش سوم شامل مباحث اصول کلی سیستم عصبی و فیزیولوژی حسی نوروفیزیولوژی(24:55)

 

فیزیولوژی سه

 

مدرس:شروین مصور علی

 

شامل ۴ بخش

 

بخش اول شامل مبحث حواس خاص(24:30)

 

بخش دوم شامل مبحث فیزیولوژی حرکتی و انسجامی اعصاب(49:45)

 

بخش سوم شامل مبحث گوارش(39:31)

 

بخش چهارم شامل مبحث غدد شناسی و تولید مثل(1:03:33)

 

بابک رضایی که بود و چه کرد؟

 

ایشون دانشجوی پزشکی دانشگاه البرز و مدرس تقلب بافت شناسی هم هستند و فیزیولوژی ۱ رو در ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه و فیزیولوژی ۲ رو در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه تدریس کردند.
لحن دکتر رضایی به شکلیه که توجهتون رو به خودش جلب میکنه و اصلا خسته کننده نیست و حین تدریس مطالب رو به خوبی توضیح میدن تا براتون جا بیفته در عین حال توصیحاتشون رو مختصر و مفید نگه میدارن تا در کم ترین زمان بیشترین حجم اطلاعات رو بهتون آموزش بدن.

 

شروین مصور علی که بود و چه کرد؟

 

ایشون دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران و مدرس تقلب آناتومی اندام و بیوشیمی هم هستند و فیزیولوژی ۳ رو در ۳ ساعت تدریس کردند.

 

نحوه تدریس اقای مصور علی به گونه‌ایه که مهم ترین نکات مبحث رو به صورت مختصر مفید و سلکتیو توضیح میدن و مباحثی مثل فیزیولوژی اعصاب که خوندنش از روی سیب سبز به تنهایی از نظر خودم شکنجست رو خیلی تمیز براتون جمع میکنن.

 

تقلب فیزیولوژی یکی از محبوب ترین محصولات بسته تقلبه.

 

البته روش مطالعه هر فردی خاص خودشه و به شما هم پیشنهاد میکنم نمونه تدریس فیلم تقلب فیزیولوژی رو مشاهده کنید اگر دوست داشتید میتونید این محصول رو تهیه و مطالعه کنید.

 

لینک خرید فیزیولوژی ۱

 

لینک خرید فیزیولوژی ۲

 

لینک خرید فیزیولوژی ۳

 

لینک خرید هر ۳ قسمت فیزیولوژی

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

 

لینک مقاله تریتا فیزیولوژی

آخرین اخبار

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت