Alternate Text

مجموعه فیلم های تقلب بیوشیمی

 

تقلب که بود و چه کرد؟

 

ایده اولیه تقلب از اونجایی اومد که ما می‌دیدیم تقریبا اکثر دانشجوها تو مرحله اول درس خوندن (مطالعه از روی کتاب) با سیب سبز عملکرد خوبی داشتند. اما توی دوران مرور و جمع بندی، سر درگم میشن و گاها نمی‌تونن کامل و مفید از تایمشون استفاده کنند. پس، ما هم بعد کلی فکر و چونه زنی به ایده‌ی یه مجموعه ویدیو به اسم تقلب رسیدیم و اینجا قراره فیلم تقلب بیوشیمی رو با هم مرور کنیم.

 

پس...

 

پروژه تقلب با دو بازوی" بررسی کلیه سوالات آزمون‌های علوم پایه دو سال اخیر " و "نکات کلیدی و مهم مباحث" (که حدس می‌زدیم مورد علاقه طراح‌ها برای طرح سوال باشن) شروع به کار کرد. ما تو فیلم های تقلب تمام سعی مون رو کردیم تا سوالات آزمون رو حدس بزنیم و احتمالا بخش عمده نیاز دانشجو رو برای گذشتن از این مرحله‌ی پزشکی برآورده کردیم.

 

اینطوری خیالمون راحت بود که دانشجو با تقلب تست میزنه، یاد می‌گیره و با توجه به تایم کوتاه ویدیوها، بارها میتونه مرور کنه!

 

شناسنامه تقلب بیوشیمی و مدرسش

 

اگه بریم و از دانشجوهای پزشکی و دندون پزشکی بپرسیم که بنظرتون نچسب‌ترین درس علوم ‌پایه چیه؟ احتمالا جواب اکثرشون بیوشیمی باشه.

 

پس بریم با هم بررسی کنیم که تقلب چطوری شاخ این غول رو شکوند؟

 

تیم تقلب تو مسیر خودش رفت و رفت تا رسید به یکی از جذاب‌ترین چالش‌ها، یعنی درس بیوشیمی؛ که به همت شروین مصورعلی عزیز (مدرس فیلم تقلب بیوشیمی - دانشجوی پزشکی و رتبه برتر امتحان علوم پایه اسفند ۱۴۰۰) و تیم محتوای دانش‌آموختگان تهران اواسط مرداد ۱۴۰۱ منتشر شد. (و حقیقتا تونست کلید حل مشکلات بچه ها تو درس بیوشیمی باشه!)

 

و تابستون امسال هم نسل دوم تقلب بیوشیمی منتشر شد که شروین با قدرت بیشتری برگشته و ترکونده و فرقش با تقلب نسل 1، 2 قسمتی شدن تقلب (تقلب بیوشیمی 1و 2) و اضافه شدن تست های جدید و همچنین کتاب کار هست.

 

تقلب بیوشیمی در 6 ساعت و در قالب 2 پارت بیوشیمی 1 و 2 که هر کدوم از 3 پارت تدریس تشکیل شده ، به بررسی تمام سوالات آزمون های علوم پایه سال های 1400 و 1401 (یه چیزی حدود ۴۰۰ تا تست!) و تمام نکات کلیدی لازم برای آزمون علوم پایه پرداخته!

 

(خداییش هیچ جوری نمیتونی بیوشیمی رو با اون همه نچسبی تو 6 ساعت جمع کنی و خیالت از حداقل ۱۵-۱۶ تا تست علوم پایه راحت باشه!)

 

پس از تقلب فقط تو بازه مرور آزمون علوم پایه میشه استفاده کرد؟

 

تقلب در دسته منابع تست بیس قرار میگیره و برای چند دسته از دانشجو ها قابل استفاده هست.

 

  • دانشجوهایی که آزمون علوم پایه دارند و صرفا میخوان پاس بشن

 

شاید بشه گفت یکی از مهم ترین مخاطبان تقلب ها، دانشجوهایی هستند که بیوشیمی رو تو فرجه مطالعاتی علوم پایه حذف کردند. دنبال منبعی هستند که تو حداقل زمان بتونه بیشترین نتیجه رو بده. با توجه به اینکه سوالات آزمون علوم پایه بسیار معقول طراحی میشه، تقلب بیوشمی میتونه منبع بسیار خوبی برای این دسته باشه!

 

  • دانشجوهایی که با هدف نمره بالا (استریتی و رتبه) برای علوم پایه درس میخونن

 

دسته دومی که تقلب ها براشون تهیه شده، بچه درس خون ها هستند! حجم مطالب توی سیب سبز اونقدر زیاد هست که تو بازه مرور و جمع بندی، نشه اونقدر روش مانور داد. بنابراین باید یه خلاصه تروتمیز از سیب سبز داشته باشیم که هم توش تست داشته باشه، هم نکات مهم رو مرور کنه. تهیه همچین خلاصه ای هم بسیار زمانبره! پس تقلب بیوشیمی راه نجات این گروه هم هست.

 

  • دانشجوهای که در طول ترم بیوشیمی رو میخونن

 

تقلب فقط برای مخاطب های آزمون علوم پایه تهیه نشده! دانشجویی که در طول ترم برای امتحانش یا با هدف یادگیری بیوشیمی رو میخونه هم، میتونه از فیلم تقلب بیوشیمی استفاده کنه.

 

فکر کن شب قبل امتحانته و با یه جزوه چند صد صفحه ای نشستی و انبوهی از مطالب مرور نشده. قطعا یه فیلم جمع و جور میتونه ورق رو برگردونه! اینجوری با یه تیر دو تا نشون زدی، هم برای امتحانت خوب مرور کردی و نتیجه خوبی گرفتی. هم یه قدم برای علوم پایه برداشتی.

 

  • داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی و آزمون ارزیابی دانشجویان خارج از کشور

 

از اونجایی که سبک سوالات آزمون علوم پایه و این آزمون ها بسیار شبیه به هم هست، فیلم تقلب بیوشیمی میتونه منبع بسیار خوبی برای این عزیزان هم باشه!

 

تقلب جزوه داره ؟

 

بله جزوه هم داره. همزمان با تدریس استاد حتما حتما شما باید جزوه تقلب جلوتون باشه و همزمان باهم پیش برید.

 

بستر فعالسازی و مشاهده فیلم های تقلب

 

ویدیوهای تقلب توی بستر نرم افزار اسپات پلیر (spotplayer) بارگذاری میشن. دانشجوها با کد لایسنسی که از ما می‌گیرن میتونن وارد این اپ بشن و ویدیوها رو ببینن. یه ویژِگی‌ای که اسپات پلیر داره اینه که میتونی سرعت ویدیو رو بیشتر کنی. پس اینطوری حتی میتونی با زیاد کردن سرعت ویدیو تعداد دفعات مرورت رو هم بیشتر کنی!

 

راستی یادت باشه که هر لایسنس فقط روی یه دستگاه قابل اجراست و واترمارک داره. پس حتما حواستو جمع کن که روی اون دستگاهی که راحت‌تری (اندروید یا ویندوز یا مک) فعالش کنی.

 

مدت اعتبار لایسنس ها و آپدیت های تقلب

 

فیلم ها تاریخ انقضا ندارند اما حواست باشه بسته فعلی تقلب ها بر اساس آزمون های ۹۹ و ۱۴۰۰ تهیه شده. پس سوالات سال ۱۴۰۱ داخلش بررسی نشده. اما برای مخاطبین آزمون علوم پایه اسفند ۱۴۰۱، فایل حل سوالات آزمون شهریور ۱۴۰۱ به بسته تقلب اضافه میشه. تا سال بعد هم چی پیش بیاد رو خدا میدونه :))

 

یعنی اگه سیب سبز نداشته باشیم، تقلب به دردمون نمیخوره؟

 

بخش عمده سوالات و مطالب توی ویدیو گفته و آورده شده. پس حتی اگه سیب سبزم نداری میتونی ازش استفاده کنی.

 

تفاوت تقلب و تریتای بیوشیمی چیه؟

 

تریتا یه مجموعه ویدیو تدریس صفر تا صد برای درس‌هاست، اما تقلب یه مجموعه جمع و جوره که برای مرور و جمع بندی هست. هدف دوره‌های تقلب اینه که تو دوران جمع بندی، مروری بر درس‌ها بشه و تست بزنیم. اما مطالب در دوره تریتا خیلی جزیی‌تر و کامل‌تر تدریس شده و بیشتر بر مبنای آموزش و مطالعه تشریحیه.

 

به طور خلاصه دوره تریتا تشریحی محوره اما دوره تقلب بسیار تست محور هست!

 

راستی این رو هم فراموش نکنیم که مدرس‌های تقلب دانشجوهای پزشکی هستن و هر چقدرم خوب باشن بازم مثل مدرس های تریتا استاد نیستن.

 

پس اگه اشتباه لُپی یا ایرادی ازشون دیدی خوشحال میشیم که بهمون اطلاع بدی.

 

تفاوت تقلب و ویس مرور سریع بیوشیمی چیه؟

 

ویس های مرور سریع منابع مرور و جمع بندی بودن که مثل تقلب با هدف مرور و تکرار نکات مهم و پر تکرار هر درس در سال ۹۸ تولید شدند. خیلی ساده بخوام بگم تقلب نسخه پیشرفته و آپدیت شده ویس های مرور سریع هست. ویژگی بسیار بارزی که تقلب نسبت به ویس های مرور سریع داره اینه که حل تست داره!

 

پس قطعا استفاده از فیلم تقلب که هم آپدیت و هم کامل تر هستند میتونه برای شما نتیجه بهتری داشته باشه.

 

 

 

امیدوارم که این مطلب برات مفید بوده باشه این پایین هر لینکی که به نظرم میاد به کارت میاد رو برات مینویسم :

 

کانال تلگراممون

 

اینستاگراممون

 

مقاله آشنایی با درس بیوشیمی

 

مقاله معرفی تریتای بیوشیمی

 

فروشگاه برای تهیه محصول تقلب در کتابخانه دیجیتال طبیبانه

مقالات مرتبط

2024/01/07 2:33 PM

معرفی سیب سبز (ویرایش جدید)

10 سال پیش بودکه بعد از کلی آزمون و خطا، کتاب‌های سیب سبز رو برای کمک به موفقیت دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی در آزمون علوم‌پایه منتشر کردیم. حالا بعد از کلی تجربه تلخ و شیرین، دهمین سری از محصولات این مجموعه رو آماده چاپ کردیم و تمام تلاشمون رو به کار گرفیم تا تو شیرینی پاس شدن آزمون و هموار کردن مسیر علوم‌پایه باهات شریک بشیم.


2023/11/11 4:19 PM

کلیات علوم پایه پزشکی دندان پزشکی

دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در طول دوره تحصیل علاوه بر امتحانات طول ترم، باید در مقاطع مختلف در آزمون های جامع نیز شرکت کنند و شرط ورود به مقاطع بالاتر، قبولی در این امتحانات است. اولین امتحانی که دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی باید در آن شرکت کند آزمون جامع علوم پایه است که در انتهای ترم 4 یا 5 برگزار می شود و دانشجو برای ورورد به مقطع فیزیوپاتولوژی یا پره کلینیک باید نمره بیس قبولی در این امتحان را کسب کند. در این مقاله کلیات آزمون علوم پایه را با هم مرور می کنیم.


2023/11/11 4:18 PM

مراحل پزشکی در 7 دقیقه

رشته‌ی پزشکی چهار مقطع و مجموعاً 14 ترم معادل 7 سال است که می ‌تونه تا 20 ترم طول بکشه.


کامنت